Testikkel kreft **Oppdatert x4**

Har han hatt ultralyd?

ORIGINAL: AnneEmilie

håper dere får tatt den ULen snart altså!!
Klemmer til dere[:)]

[:)]

Håper dere har fått positive nyheter i dag. 

Har enda ikke skjedd noe, men jeg har ringt og ringt, og fått sendt hendvisningen til 2 andre sykehus i nærheten, og i morres fikk han telefon om at han kunne komme inn der i morgen[:D] Så da slipper vi å vente mer! Håper og satser på at det er noe helt ufarlig, men det skal bli usannsynlig godt å få et svar!

Skal heldigvis til en spesialist (faktisk!) som visst nok var kjempenøye og grundig - så da vil vi i det allefall få et svar som vi er 100% sikre på[:D]

sender en klem

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: *mamsfor4*

Har enda ikke skjedd noe, men jeg har ringt og ringt, og fått sendt hendvisningen til 2 andre sykehus i nærheten, og i morres fikk han telefon om at han kunne komme inn der i morgen[:D] Så da slipper vi å vente mer! Håper og satser på at det er noe helt ufarlig, men det skal bli usannsynlig godt å få et svar!

Skal heldigvis til en spesialist (faktisk!) som visst nok var kjempenøye og grundig - så da vil vi i det allefall få et svar som vi er 100% sikre på[:D]

Da krysser vi det som krysses kan i morgen.
Lykke til.

Ps, lurt å legge denne oppdateringen i h.i. også.

Ja forsåvidt. Skal ordne det ASAP[;)]

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse lykke til !! Krysser fingrene og håper det beste . KLÆM![:)]

ORIGINAL: ~Mandy~

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse lykke til !! Krysser fingrene og håper det beste . KLÆM![:)]

uff, håper det går bra på ul! Lykke til<3

Freaky å gå å vente sånn da!
Krysser fingrene for at alt er i orden, eller at dere i det minste får et skikkelig svar raskt og en plan videre!

Tusen takk[:)]

Blir deilig å endelig få vite altså! Er verre å vente, enn selve sykdommen akkurat nå.. Men i morgen får vi vite, og det skal bli kjempedeilig!

Gleder meg til å kunne senke skuldrene igjen etter en hel uke i "mini terror"!

Oppdaterer når vi er ferdig på sykehuset, og kommet vel hjem igjen :)

Håper dere får vite at alt er i orden[:D]

Må si at det forbauser meg ikke.. Er ofte ikke nok med en ul, kan hende man må ta ytterligere undersøkelser som biopsi (vevsprøve) for å få en diagnose.. Selv med mistanke om kreft er det ventetid som nevnt tidligere, så det at dere må vente lenger betyr egentlig ingenting - det betyr bare at man må se nøyere på ul og diskutere den med andre leger og så vil dere kanskje bli innkalt til videre undersøkelser.. Det er ihvertfall i gang det hele....

Ville absolutt tatt det som et godt tegn jeg!

Ultralyd er det som brukes for å utelukke eller bekrefte evt. sykdom, så at de ikke så noe er jo veldig bra[:D]

Har hørt at dersom ultralyd var fin kan det utelukkes. Finnes vel unntak da, men håper ikek det gjelder dere[:)]

Back
Topp