Testikkel kreft **Oppdatert x4**

Testen er forresten helt lik den nederste testen på bilde..

Er ikke den reelle testen da, for den er kastet - men et bilde jeg fant på nett[;)]

En så pos. test må jo reagere på noe?!

Sa ikke legen noe om hva han trodde det kunne være? Bra dere fikk komme til, og at det ble tatt på alvor. Håper det var en skikkelig dårlig test som ikke funka i det hele tat.... Masse lykke til videre.

Krysser fingrene for at dere slipper å vente så lenge på svar!
Dette går bra vettu [:)]

ORIGINAL: karaoke

Sa ikke legen noe om hva han trodde det kunne være? Bra dere fikk komme til, og at det ble tatt på alvor. Håper det var en skikkelig dårlig test som ikke funka i det hele tat.... Masse lykke til videre.

Jo men jeg trodde en sånn dårlig test ble negativ, og ikke positv liksom?!

ORIGINAL: Villemoen

Stor stor stor klem!!!
Håper alt går bra med dåkke, og at det ikkje er så ille som forventa.

Sign. Sender mine beste tanker[:)]

ORIGINAL: Snartmammatil5

Sa ikke legen noe som helst?

Når jeg kommer til å tenke på det, så er det slik at jenter med polycystisk ovarial syndrom ofte får falske positive graviditetstester og el-tester pga den forhøya mengden med mannligekjønnshormoner i kroppen. Så egentlig skulle man tro at det gjaldt menn også da, siden det er snakk om de samme hormonene.

ORIGINAL: Tanntrollet09

ORIGINAL: Snartmammatil5

Sa ikke legen noe som helst?

Når jeg kommer til å tenke på det, så er det slik at jenter med polycystisk ovarial syndrom ofte får falske positive graviditetstester og el-tester pga den forhøya mengden med mannligekjønnshormoner i kroppen. Så egentlig skulle man tro at det gjaldt menn også da, siden det er snakk om de samme hormonene.

Njeeei egentlig ikke... Enten så er det kreft, eller så er det [font="verdana,arial,helvetica"]Spermatocele, men sist nevnte stemmer ikke med verken plassering av kul, symtpomer eller størrelse på kulen... HÅPER jo selvfølgelig at det er sistnevnte, men det får vi forhåpentligvis vite i morgen.

Legen sa ang. testen at en graviditets test målte svangerskaps hormoner, og sa ikke noe mer om det i grunn... Men HCG er jo svangerskaps hormoner, og jeg har i kveld lest som flere som har testet pos. på grav. test, og det har vist seg at de hadde kreft.
Såå jeg vet ikke jeg.. Legen ville sikkert berolige oss eller no, men de ser det jo med en ultralyd i allefall - så håperhåperhåper han kommer inn i morgen den dag!

Krysser fingrene for at han får komme inn til ultralyd i morgen og masse lykke til[:)]

Ja jeg håper det jeg også! er PYTON å gå sånn å vente! Ikke sover jeg på nettene og ikke på dagen heller. Han derimot sover og er på jobb, mens jeg som er sykemeldt (av andre psykiske årsaker) ikke gjør det.

Men får vite i morgen regner jeg med, så da kan jeg forhåpentligvis senke skuldrene - eller i verste fall ha en liten aning om hva som skjer framover en periode.

Krysser fingrene for at han får komme inn til ultralyd i morgen og masse lykke til[:)]

Blir ingen ultralyd i dag, kanskje i morgen, men mer trolig på Torsdag[&o]

Syns det er umennekelig å gå å vente sånn, men det hjelper visst ikke hva jeg mener...[&o].

ORIGINAL: *mamsfor4*

Blir ingen ultralyd i dag, kanskje i morgen, men mer trolig på Torsdag[&o]

Syns det er umennekelig å gå å vente sånn, men det hjelper visst ikke hva jeg mener...[&o].

Ja, det er umenneskelig å må gå slik å vente, men det tyder kanskje litt på at de ikke tror det er kreft da... Vet iallefall her at her har de blitt sendt rett på ul eller lignende om legen har hatt mistanke om kreft.

I henvisingen sto det jo at på grunn av mistanke om testikkel kreft, så er det ønskelig med snarlig undersøkelse?!

Såe.. skjønner ikke at de da IKKE skulle tro at det var kreft?!

håper legene ikke finner noe alvorlig, håper det  bare er en betennelse, lykke til masse

ORIGINAL: Hanane

håper legene ikke finner noe alvorlig, håper det  bare er en betennelse, lykke til masse

Betennelse er utelukket allerede, så det er det desverre ikke[&o]

I henvisingen sto det jo at på grunn av mistanke om testikkel kreft, så er det ønskelig med snarlig undersøkelse?!

Ok, viste ikke det. Men da synes jeg det er bare merkelig at dere ikke fikk komme inn med en gang[&o] Virkelig dårlig gjort av sykehuset[>:]

Ok, viste ikke det. Men da synes jeg det er bare merkelig at dere ikke fikk komme inn med en gang[&o] Virkelig dårlig gjort av sykehuset[>:]

Ja det syns jeg også! Også har jeg en mann som er såååå rolig, og som tror og mener at systemet må gå sin gang[:'(]

Med mistanke om kreft skal man undersøkes innen 2 uker.. Så å få ul i løpet av et par dager er faktisk ganske bra.. SKjønner selvsagt at det er forferdelig å vente, men det er mange andre syke mennesker som også venter på timer og kanskje har ventet lengre enn dere... Det er ikke vanlig å bli innlagt på dagen bare pga mistanke om kreft såfremst ikke allmentilstanden er så dårlig at det tilsier innleggelse.. Håper dere får ul snart og får avklart hva det er for noe..

ORIGINAL: Pearl

Med mistanke om kreft skal man undersøkes innen 2 uker.. Så å få ul i løpet av et par dager er faktisk ganske bra.. SKjønner selvsagt at det er forferdelig å vente, men det er mange andre syke mennesker som også venter på timer og kanskje har ventet lengre enn dere... Det er ikke vanlig å bli innlagt på dagen bare pga mistanke om kreft såfremst ikke allmentilstanden er så dårlig at det tilsier innleggelse.. Håper dere får ul snart og får avklart hva det er for noe..

ÅÅÅååå er det sånn det er? Det var jeg faktisk ikke klar over[:)] Da stiller jo saken seg annerledes. Trodde det hastet med å komme inn jeg, for å forhindre evt. spredning og sånn - men det er klart - det kan være andre tilfeller som er verre enn vårt.

Jeg skal prøve å slappe av i forhold til dette, for dette sliter meg helt ut! Ikke sover jeg om natta eller noe.. Er liksom konstant i spenn liksom..

Det får bli som det blir, også får vi ta det da.

Blir ingen ultralyd i dag, kanskje i morgen, men mer trolig på Torsdag Ingen på røngten som kunne gjøre noe med det i dag, da henvisningen lå til vurdering til legen... SYKT at det skal ta så lang tid å ta en liten UL liksom..

Syns det er umennekelig å gå å vente sånn, men det hjelper visst ikke hva jeg mener....

Føler så med dere.. Gikk i 1,5 mnd på å få tatt noen bilder av brystet etter at legen hadde sagt at kreften kanskje var tilbake.. Venting er vanskelig når man venter på noe sånt.. sender en god klem

Back
Topp