Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så utrolig myeEndelig IKM og digitalt bevis! Jeg er ny på dette, hvor lenge har dere ventet med å ta digital nr 2 for å se økning? Jeg er i sjokk da samboer har hatt testikkelkreft for noen år tilbake, og vi var ikke sikker på hvordan dette skulle gå uten hjelp.. på 4 måned etter p-pilleslutt så satt spiren![]()
Jeg så på terminlisten at vi har samme termin, blir spennende å følge med! Jeg har brukt å vente en uke for å måle stigning
Takk for svar! Så spennendeGratulerer så utrolig myeJeg så på terminlisten at vi har samme termin, blir spennende å følge med! Jeg har brukt å vente en uke for å måle stigning
![]()
Jeg målte sist svangerskap som endte i MA (hadde også veldig lav hcg, var noe feil helt fra start, så litt vanskelig å «sammenligne» med et normalt svangerskap), og da fikk jeg 2-3 når jeg var 5+3, og 3+ når jeg var 6+4. Tror nok jeg får tidligere denne gangen, strekene mine tyder hvertfall på detTakk for svar! Så spennendemen hvor langt har du vært på vei når du har målt etter 2-3 og 3+?

Ville ventet til litt over 4 uker med test 2, og litt over 5 uker på test 3Takk for svar! Så spennendemen hvor langt har du vært på vei når du har målt etter 2-3 og 3+?

Er vel derfor man skal være forsiktig med å måle stigning med tester. De er ikke helt til å stole på. Senk skuldrene og stol på at du er gravid4+1:
Jeg skjønner ingenting nå. Firstresponse både strimmelen og staven gir meg dye-stealer og er sterkere enn de var mandag/tirsdag. Makesure er bare minimal økning fra i går. Og easy@home har også en minimal økning fra i går, men lavere enn tirsdag. Vet ikke hva jeg skal tenke. Skulle ønske jeg hadde flere tidligtester, jeg stoler mer på de. Spesielt at easy@home har gått ned bekymrer meg litt merker jeg. Det er samme batch hele veien. Det blir blodprøve i morgen og mandag, men det kommer til å bli en laaang helg![]()
Ja, det er vel det. Jeg har kun hatt positive opplevelser med å måle stigning tidligere, og selv om det har endt dårlig har jeg plukket det opp. Huff, jeg klarer ikke senke skuldrene etter så mye negativt som har skjedd. Har hatt så mye angst etter MAen i hele vinter med prøvingen og når det omsider satt igjen endte det i enda SA. Så vanskelig å ha troen nå med så dårlig suksessrateEr vel derfor man skal være forsiktig med å måle stigning med tester. De er ikke helt til å stole på. Senk skuldrene og stol på at du er gravid![]()