Testetråd

Endelig IKM og digitalt bevis! Jeg er ny på dette, hvor lenge har dere ventet med å ta digital nr 2 for å se økning? Jeg er i sjokk da samboer har hatt testikkelkreft for noen år tilbake, og vi var ikke sikker på hvordan dette skulle gå uten hjelp.. på 4 måned etter p-pilleslutt så satt spiren ❤️
Gratulerer så utrolig mye :Heartred Jeg så på terminlisten at vi har samme termin, blir spennende å følge med! Jeg har brukt å vente en uke for å måle stigning:happy:

Takk for svar! Så spennende ❤️ men hvor langt har du vært på vei når du har målt etter 2-3 og 3+?
Jeg målte sist svangerskap som endte i MA (hadde også veldig lav hcg, var noe feil helt fra start, så litt vanskelig å «sammenligne» med et normalt svangerskap), og da fikk jeg 2-3 når jeg var 5+3, og 3+ når jeg var 6+4. Tror nok jeg får tidligere denne gangen, strekene mine tyder hvertfall på det :joyful:

Dagens Makesure var litt rar. Men tok også en easy@home siden jeg har så mange, og den var helt fin heldigvis. Sjekker de mot hverandre i Premom og de har vist samme tall hver dag uansett om de er ferdig opptrukket eller ikke. Tror og håper denne økningen er bra! Jeg fikk ikke like høyt tall sist før på 20 dpo, så det er jo en kjempeforskjell! Er mellom 12/13 dpo i dag:smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_7072.jpeg
    IMG_7072.jpeg
    137,8 KB · Visninger: 41
  • IMG_7071.jpeg
    IMG_7071.jpeg
    66,2 KB · Visninger: 41
4+0:
Hurra for 2-3 på digital i dag :hello2
Jeg er dog litt forvirret av strimlene. Tok min siste tidligtest med Makesure i dag og den var jo kjempefin! Men tok en easy@home og vanlig Makesure i tillegg siden jeg skal bruke de videre, og de er jo mye svakere… urinen var bare på 3t, men merkelig at MS-tidlig skal være så sterk da og ikke de andre. Har fått henvisning til blodprøver, men jeg er ikke hjemme før i kveld, så da må det bli fredag og mandag. Veldig glad for den digitale, men det ble med en liten bismak nå merker jeg. Håper de to andre strimlene bare var dårlige :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7188.jpeg
    IMG_7188.jpeg
    997,6 KB · Visninger: 35
  • IMG_7192.jpeg
    IMG_7192.jpeg
    199,1 KB · Visninger: 35
  • IMG_7193.jpeg
    IMG_7193.jpeg
    97,2 KB · Visninger: 35
4+1:
Jeg skjønner ingenting nå. Firstresponse både strimmelen og staven gir meg dye-stealer og er sterkere enn de var mandag. Makesure er bare minimal økning fra i går. Og easy@home har også en minimal økning fra i går, men lavere enn tirsdag. Vet ikke hva jeg skal tenke. Skulle ønske jeg hadde flere tidligtester, jeg stoler mer på de. Spesielt at easy@home har gått ned bekymrer meg litt merker jeg. Det er samme batch hele veien. Det blir blodprøve i morgen og mandag, men det kommer til å bli en laaang helg :sorry:

Vedlegg

• IMG_7366.jpeg
    IMG_7366.jpeg
    230,1 KB · Visninger: 27
  • IMG_7365.jpeg
    IMG_7365.jpeg
    164,6 KB · Visninger: 25
  • IMG_7364.jpeg
    IMG_7364.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 25
  • IMG_7361.jpeg
    IMG_7361.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 27
Last edited:
4+1:
Jeg skjønner ingenting nå. Firstresponse både strimmelen og staven gir meg dye-stealer og er sterkere enn de var mandag/tirsdag. Makesure er bare minimal økning fra i går. Og easy@home har også en minimal økning fra i går, men lavere enn tirsdag. Vet ikke hva jeg skal tenke. Skulle ønske jeg hadde flere tidligtester, jeg stoler mer på de. Spesielt at easy@home har gått ned bekymrer meg litt merker jeg. Det er samme batch hele veien. Det blir blodprøve i morgen og mandag, men det kommer til å bli en laaang helg :sorry:
Er vel derfor man skal være forsiktig med å måle stigning med tester. De er ikke helt til å stole på. Senk skuldrene og stol på at du er gravid ❤️

Er vel derfor man skal være forsiktig med å måle stigning med tester. De er ikke helt til å stole på. Senk skuldrene og stol på at du er gravid ❤️
Ja, det er vel det. Jeg har kun hatt positive opplevelser med å måle stigning tidligere, og selv om det har endt dårlig har jeg plukket det opp. Huff, jeg klarer ikke senke skuldrene etter så mye negativt som har skjedd. Har hatt så mye angst etter MAen i hele vinter med prøvingen og når det omsider satt igjen endte det i enda SA. Så vanskelig å ha troen nå med så dårlig suksessrate :sorry:

Back
Topp