Testetråd

Vurderer å ta den testen nå for å se om jeg får det etterlengtede 3+… Tenkte å ta det i morgen tidlig, men hcg’en kan være like så sterk nå eller..? Snart midnatt og om ikke lenge er vi 5+3 her…. What to do.. #klarerikkeventemer

Vurderer å ta den testen nå for å se om jeg får det etterlengtede 3+… Tenkte å ta det i morgen tidlig, men hcg’en kan være like så sterk nå eller..? Snart midnatt og om ikke lenge er vi 5+3 her…. What to do.. #klarerikkeventemer
Har du drukket mye? Er urinen konsentrert nok? Tror jeg ville ventet til i morgen for å bedre sjansen.

Åååh jeg skulle ha hørt på deg, Maya… <3
Det ble 2-3 ja…. Kanskje vente til helga med å ta den siste :)
Jeg fikk 2-3 dagen før jeg hadde 6070 HCG i blodet (og det var under 24 timer i mellom også), så ville tatt den ukesindikatoren med en klype salt o_O Skal kun bruke strimler og den digitale som ikke viser uker ved senere graviditet!

Jeg fikk 2-3 dagen før jeg hadde 6070 HCG i blodet (og det var under 24 timer i mellom også), så ville tatt den ukesindikatoren med en klype salt o_O Skal kun bruke strimler og den digitale som ikke viser uker ved senere graviditet!
Ja, takk for at du sier det. Jeg testet jo med kveldsurin også…. Jeg har kun en test igjen, og den tenker jeg å ta med morgenurin i morgen :)

Hei!

Her er det berg-og-dalbane. Skulle teste i går (4+0) fikk negativ test, dritskuffa og skjønte ikke, følte meg veldig gravid.. Tok opp testen fra søpla for å se på den en siste gang før jeg dro på jobb. Og der var det en meeeegasvak strek.... Men aner jo ikke hvor lenge etter tiden den kom. Tok ny test da jeg kom hjem som visste megasvak strek litt sent innenfor tiden. Kjøpte nye tester og da var det plutselig en ordenlig strek, men litt svake til å være 4+0 og 4+1 kanskje?? Venter i spenning på de neste dagene. IMG_20250509_201108.jpgIMG_20250509_201123.jpg

Hei!

Her er det berg-og-dalbane. Skulle teste i går (4+0) fikk negativ test, dritskuffa og skjønte ikke, følte meg veldig gravid.. Tok opp testen fra søpla for å se på den en siste gang før jeg dro på jobb. Og der var det en meeeegasvak strek.... Men aner jo ikke hvor lenge etter tiden den kom. Tok ny test da jeg kom hjem som visste megasvak strek litt sent innenfor tiden. Kjøpte nye tester og da var det plutselig en ordenlig strek, men litt svake til å være 4+0 og 4+1 kanskje?? Venter i spenning på de neste dagene. Vis vedlegget 460140Vis vedlegget 460141
Ser knallbra ut :)

Sniker meg inn her Er ganske testetøs, men skal teste mindre fremover. Betryggende stigning føler jeg, forrige graviditet (forrige syklus faktisk) tok det 6 dager å øke i styrke så mye som den gjorde på 6 timer i går. Krysser alt jeg har for videre god stigning!!

Vedlegg

• IMG_0579.jpeg
    IMG_0579.jpeg
    544,8 KB · Visninger: 23
  • IMG_0580.jpeg
    IMG_0580.jpeg
    677,8 KB · Visninger: 19
  • IMG_0581.jpeg
    IMG_0581.jpeg
    660,6 KB · Visninger: 23
  • IMG_0582.jpeg
    IMG_0582.jpeg