Da er det vel her hvert øyeblikk! Kanskje best å vente til søndag for å unngå evnt skuffelserEr jo bare selvplaging dette5+1 i dag, vurderer å prøve på nytt i morgen tidlig eller søndag
Burde jo sikkert vente til søndag…

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel her hvert øyeblikk! Kanskje best å vente til søndag for å unngå evnt skuffelserEr jo bare selvplaging dette5+1 i dag, vurderer å prøve på nytt i morgen tidlig eller søndag
Burde jo sikkert vente til søndag…

Sender deg gode klemmerJeg har ikke tatt noen G tester siden tirsdag. Rett og slett pga angst for at det ikke skal gå. Legen min ringte meg nå og var ikke fornøyd med blodprøven min. Så skal ta ny på mandag. Tok e G test nå på utvannet urin. Det er ikke noe økning. Skal holde meg i 2 timer nå og se om neste test blir lik noe jeg er redd for.. så da fikk det ikke denne gangen heller
Det var trist å høreJeg har ikke tatt noen G tester siden tirsdag. Rett og slett pga angst for at det ikke skal gå. Legen min ringte meg nå og var ikke fornøyd med blodprøven min. Så skal ta ny på mandag. Tok e G test nå på utvannet urin. Det er ikke noe økning. Skal holde meg i 2 timer nå og se om neste test blir lik noe jeg er redd for.. så da fikk det ikke denne gangen heller

Sender deg gode klemmerHar vært der selv så altfor mange ganger
![]()
Ja, det her var kjipt! Var også det jeg var redd for at skulle skje.. Også skjer detDet var trist å høre![]()
Neste gang så blir det bare å teste for å følge med. Får bare x fingrene for at det ikke blir flere kjemiske nåJeg har bestilt på Farmasiet. De har to stykk for 179 kroner. Jeg bestilte på tirsdag ettermiddag. og de kom levert på døren i natt. Og det er kjapt med tanke på at det er en rød dag imellom og. Bare et tips til de som vil bestille på nettMulig jeg er late to the party, men fant nettopp ut at MENY selger 1 stk ukesindikator til 129! Mye billigere enn apotek, også får man trumf i tillegg![]()
Ja, er jo alltid billigst på nettet, men ofte man ikke har planlagt så langt at man rekker det, og da er det fint at det ikke kun er apoteket som har de! Hadde jeg bestilt nå hadde jeg nok ikke fått de til jeg håper jeg kan teste.Jeg har bestilt på Farmasiet. De har to stykk for 179 kroner. Jeg bestilte på tirsdag ettermiddag. og de kom levert på døren i natt. Og det er kjapt med tanke på at det er en rød dag imellom og. Bare et tips til de som vil bestille på nett![]()
Det er jo faren. Greit med alle tips man kan få. Er ikke alle steder de blir levert så fort som her. Når skal du ta den digitale? Jeg vurderer å prøve meg I morgen 5+0, men redd det er litt for tidligJa, er jo alltid billigst på nettet, men ofte man ikke har planlagt så langt at man rekker det, og da er det fint at det ikke kun er apoteket som har de! Hadde jeg bestilt nå hadde jeg nok ikke fått de til jeg håper jeg kan teste.
I morgen (5+0) er for tidlig for meg, tenkte 5+3, da skal jeg være på 3040 i følge mine beregningerDet er jo faren. Greit med alle tips man kan få. Er ikke alle steder de blir levert så fort som her. Når skal du ta den digitale? Jeg vurderer å prøve meg I morgen 5+0, men redd det er litt for tidlig
Så blir vel da med mindre testene virker for svake. Fikk du svar på HCG?Nei... jinxet nok med å si at jeg fikk svar i dagI morgen (5+0) er for tidlig for meg, tenkte 5+3, da skal jeg være på 3040 i følge mine beregningerSå blir vel da med mindre testene virker for svake. Fikk du svar på HCG?
Har ikke hørt noe som helst
burde vente til tirsdag jeg og, med tanke på når jeg fikk 2-3...Åh, men da er vi i samme båt på mandagNei... jinxet nok med å si at jeg fikk svar i dagHar ikke hørt noe som helst
burde vente til tirsdag jeg og, med tanke på når jeg fikk 2-3...
Håper resultatet kommer til 9 som sist i det minste
Er nok lurt å vente ja, skuffelsen blir så enorm, i hvert fall for meg 
Stoler rett og slett ikke på at jeg klarer meg med 4 BP tester på 4 dager, så da blir det litt MS for å tilfredsstille trangen i mellomtiden
I følge Premom ligger jeg 0,03 etter BP med denne, så det virker som de er ganske jevne på styrke
Litt mer moro med masse testing når det er tydelige streker, da 
Legen min har en tendens til å sende melding til alle døgnets tider på alle dager. Så har fremdeles litt håp om at det kommer iløpet av helgenÅh, men da er vi i samme båt på mandagHåper resultatet kommer til 9 som sist i det minste
Er nok lurt å vente ja, skuffelsen blir så enorm, i hvert fall for meg
![]()

Hjernen er slitsom noen gangerLegen min har en tendens til å sende melding til alle døgnets tider på alle dager. Så har fremdeles litt håp om at det kommer iløpet av helgen
Tror ikke jeg har evnen til å kjenne på skuffelse lenger. Jeg tester nesten for å bekrefte at det går gale nok en gang. Og så blir jeg stresset fordi strekene har vært uvanlig sterke for meg å være... så da er jeg overbevist om at skjebnen vil at jeg skal få forventningene skikkelig opp sånn at fallhøyden blir større. Litt sånn sparke en person som allerede ligger nede![]()

Dette var trist å seJeg har ikke tatt noen G tester siden tirsdag. Rett og slett pga angst for at det ikke skal gå. Legen min ringte meg nå og var ikke fornøyd med blodprøven min. Så skal ta ny på mandag. Tok e G test nå på utvannet urin. Det er ikke noe økning. Skal holde meg i 2 timer nå og se om neste test blir lik noe jeg er redd for.. så da fikk det ikke denne gangen heller

Skummelt å håpe så mye jeg gjør nå, var helt knust i flere uker etter MA i februar. Føler allikevel at jeg må tillate meg selv å se fremover og glede oss litt over det som er akkurat nå.