Testetråd

Her kan en vel så godt som du at løpet er kjørt? Har hatt dårligere stigning på graviditetstesten denne gang, sammenlignet med mine tidligere fullførte svangerskap, der de har blitt sterke med en gang. Er i dag 5+2, og får mye svakere tester enn for noen dager siden. Magefølelsen har vært at det ikke går denne gangen, så er veldig mentalt innstilt på at det går denne veien nå.

Vedlegg

• IMG_6313.jpeg
    IMG_6313.jpeg
    892,6 KB · Visninger: 63
Her kan en vel så godt som du at løpet er kjørt? Har hatt dårligere stigning på graviditetstesten denne gang, sammenlignet med mine tidligere fullførte svangerskap, der de har blitt sterke med en gang. Er i dag 5+2, og får mye svakere tester enn for noen dager siden. Magefølelsen har vært at det ikke går denne gangen, så er veldig mentalt innstilt på at det går denne veien nå.
Ser jo ikke så veldig bra ut. Spesielt ikke om de er svakere enn de har vært. Er det samme typer tester du har testet med?

Ser jo ikke så veldig bra ut. Spesielt ikke om de er svakere enn de har vært. Er det samme typer tester du har testet med?
Nei, har egentlig testet med babyplan, men gikk tom. Dette er make sure. Men burde jo vært mye sterkere uansett, tenker jeg.

Har fått rekvisisjon til blodprøver, men pga fridager fikk jeg ikke ta før i neste uke, for å sammenligne med 48 timers mellomrom.

Nei, har egentlig testet med babyplan, men gikk tom. Dette er make sure. Men burde jo vært mye sterkere uansett, tenker jeg.

Har fått rekvisisjon til blodprøver, men pga fridager fikk jeg ikke ta før i neste uke, for å sammenligne med 48 timers mellomrom.
Krysser selvsagt fingrene for deg og håper det beste ❤️ Har ikke så veldig god erfaring når de er så svake når man er så langt på vei. Tungt å gå slik i uvisshet, er lenge til neste uke. Sender deg en god klem ❤️

Jepp, jeg har denne!
Har prøvd to forskjellige pakker med samme batch og det er forskjell på de også (bilde nr 2 der de er tatt på samme urin), så det er jo ikke til å stole på. Har også prøvd batchen som slutter på 61, men opplever at den er enda svakere enn den som slutter på 11. Den eneste batchen jeg har vært skikkelig fornøyd med slutter på 53, men den finner jeg ikke lenger rundt meg…
Sniker litt.
Har samme batch som deg. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei på bilde me de to strimlene her ?

Back
Topp