Småskritt
Flørter med forumet
Godt det ikke er bare meg som ser detJeg synes jeg kan aaaaane antydning til strek dersom jeg ser litt på avstand, men vanskelig å si sikkert![]()
Krysser både fingre og tær 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke er bare meg som ser detJeg synes jeg kan aaaaane antydning til strek dersom jeg ser litt på avstand, men vanskelig å si sikkert![]()
Krysser både fingre og tær 
Ser jo ikke så veldig bra ut. Spesielt ikke om de er svakere enn de har vært. Er det samme typer tester du har testet med?Her kan en vel så godt som du at løpet er kjørt? Har hatt dårligere stigning på graviditetstesten denne gang, sammenlignet med mine tidligere fullførte svangerskap, der de har blitt sterke med en gang. Er i dag 5+2, og får mye svakere tester enn for noen dager siden. Magefølelsen har vært at det ikke går denne gangen, så er veldig mentalt innstilt på at det går denne veien nå.
Nei, har egentlig testet med babyplan, men gikk tom. Dette er make sure. Men burde jo vært mye sterkere uansett, tenker jeg.Ser jo ikke så veldig bra ut. Spesielt ikke om de er svakere enn de har vært. Er det samme typer tester du har testet med?
Krysser selvsagt fingrene for deg og håper det besteNei, har egentlig testet med babyplan, men gikk tom. Dette er make sure. Men burde jo vært mye sterkere uansett, tenker jeg.
Har fått rekvisisjon til blodprøver, men pga fridager fikk jeg ikke ta før i neste uke, for å sammenligne med 48 timers mellomrom.
Sniker litt.Jepp, jeg har denne!
Har prøvd to forskjellige pakker med samme batch og det er forskjell på de også (bilde nr 2 der de er tatt på samme urin), så det er jo ikke til å stole på. Har også prøvd batchen som slutter på 61, men opplever at den er enda svakere enn den som slutter på 11. Den eneste batchen jeg har vært skikkelig fornøyd med slutter på 53, men den finner jeg ikke lenger rundt meg…
Her var jeg 4+1 mener jegSniker litt.
Har samme batch som deg. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei på bilde me de to strimlene her ?