Testetråd

Tryhard25

Glad i forumet
Januarlykke 2026
Vi trenger alle et sted å poste testene våre! Håper på masse økning av HCG her :gen014

Vedlagt HCG-tabell til Clearblue ukesindikator!

Vedlegg

• IMG_6002.jpeg
    IMG_6002.jpeg
    83,8 KB · Visninger: 106
Last edited:
Jeg synes makesure strimlene er dårlig på økning, men husker at det har vært sånn i tidligere svangerskap også... Tok en stav-test på samme urin, som har sterkere strek.

Har ikke tatt noen test i dag(15DPO), venter nok til i morgen :nailbiting:

F1A4D36D-F28A-4312-BF3A-B58A3B5E41C4.jpeg

Test fra i går (eller i natt, strengt tatt), er vel 11 eller 12 DPO (ikke testet etter EL). Med forrige barn hadde jeg en like sterk eller tilogmed sterkere test enn dette allerede 9 DPO så er litt pessimistisk, men det kan vel variere fra graviditet til graviditet. Digital slo ut på 1+2 i dag. Skal ta en RFSU litt senere, det eneste jeg har tilgjengelig nå mens jeg venter på flere tester i posten.Test.jpg

Jeg ser også økning, og det er godt. Dette er bedre streker enn noe tidligere svangerskap.Vis vedlegget 459023
Fine tester! Det er altså såå betryggende å se at de blir sterkere. Gleder meg til i morgen tidlig, hadde nesten glemt hvor testetullete man blir av dette :hilarious:

Fine tester! Det er altså såå betryggende å se at de blir sterkere. Gleder meg til i morgen tidlig, hadde nesten glemt hvor testetullete man blir av dette :hilarious:
Man blir helt tullerusk :hilarious: Håper du ser fin stigning i morgen ❤️

1745508401583.jpeg
Pos eller neg? Skal ta ny test i morgen tidlig. Dette er RFSU(ikke tidligtest) tatt på ettermiddagsurin. Hadde EL 13.4, så er 11 DPO

Dessverre ikke dagslys å ta bilde i, så blir ikke 100% sammenlignbart på bildene, og blitsen får fargen til å se grå ut :laughing002 Men synes streken ble fin på veldig utvannet kveldsurin i dag (drikker jo helt syke mengder vann)! Håper på økning i morgentesten vs. i morges :Heartred

Vedlegg

• IMG_5558.jpeg
    IMG_5558.jpeg
    232,9 KB · Visninger: 24
  • IMG_5559.png
    IMG_5559.png
    1,7 MB · Visninger: 24
Back
Topp