Ja da blir det rimelig traveltHar ikke så voldsomt sterke tester selv, men har ærlig talt grøsset litt over tanken på tvillinger.Lillemor vi allerede har i hus er 7 mnd, så ikke helt planlagt her heller
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da blir det rimelig traveltHar ikke så voldsomt sterke tester selv, men har ærlig talt grøsset litt over tanken på tvillinger.Lillemor vi allerede har i hus er 7 mnd, så ikke helt planlagt her heller
![]()
4+0. Ser veldig lik ut som sist svangerskap og ble nå baby av det.

Tusen takk for detIkke vanskelig å se at den er positiv! Krysser fingrene for at det blir baby ut av det! Gratulerer![]()

Vis vedlegget 381345 6+2 endelig fått tatt en test å antakrlsen jeg har hatt hele tiden var helt rett. Jeg er gravidså nå har jeg lagt meg til på terminlisten!

Aaah, ja, jeg driv å lurer på om jeg må kjøpe meg en digital bare for å få se 3+ etterhvert jeg også4+5, håper jeg klarer å holde meg en stund til før jeg tar siste digitale så jeg ikke blir skuffa av 2-3 uker enda
Vis vedlegget 381364

har ikke tatt digital til nå, men jeg reknet ut fra Hcg verdiene mine fra mandag og onsdag, da er det rett stigning
nå kan jeg slappe av og vent 1 uke til for å forhåpentligvis få 3+ på siste testen jeg har.
Har sett flere som har fått 3+ tidlig, de er ikke helt korrekt de testeneForrige lørdag 30, fikk jeg positive tester. Fikk det bare for meg at nå er jeg gravid (ikke planlagt). Vi har to barn fra før. Det var ønska fra min side med en til, men det kunne ikke ha passa dårligere nå ..
Men eg skjønner ikke helt. Vi hadde sex den 18april har jeg rekna meg tilbake til. Fikk positiv digital med 2-3, 2 mai. Og i går lørdag 3+. skal i dag være ca 4+4 med en syklus på ca 27dager.
burde ikke den forsatt i går vist 2-3 og ikke 3+? Jeg hat panikk for at det skal være to …..
Aha.. får bare vente i spenning til tul den 20Har sett flere som har fått 3+ tidlig, de er ikke helt korrekt de testene![]()