Verdt å prøve tenker jegBillig-tester.nojaja har jo demontert å kasta de nå, så det får gå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verdt å prøve tenker jegBillig-tester.nojaja har jo demontert å kasta de nå, så det får gå
![]()
Veldig fin strek! Tipper du hadde fått 2-3![]()
Jeg fikk 1-2 uker når jeg var 4+3, husker ikke hvordan make sure så ut, men den var ganske sterk…men kunne vært at den vippet mellom, men ble unødvendig bekymret av det
Fin og sterk strek til å være 4+1![]()
Mine tester fra 3+6 til siste idag 4+6, eller jeg mistenker egentlig at jeg er lengre på vei. Jeg aner ikke, for dette var ikke helt planlagt
(sorry for at alt lå feil vei på bildet her)

Tok også en el test i dag, da jeg har lest at de kan bli positive ved graviditet, stemmer for meg hvertfall
Ja, jeg sammenligna med forrige svangerskap og disse er mye sterkere. Men samtidig føler jeg meg ikke like gravid, så vet ikke hva jeg skal tenke. Får litt panikk om det er to, for det da får vi tre barn på et og et halvt årÅi de var sterke ja! Kan jo hende du er noen dager lenger på vei enn du tror. Evt kan det jo være du bare produserer hcg kjaptEller tvillinger!
![]()

Jeg tror den vil gjøre det nå
Har ikke så voldsomt sterke tester selv, men har ærlig talt grøsset litt over tanken på tvillinger.Ja, jeg sammenligna med forrige svangerskap og disse er mye sterkere. Men samtidig føler jeg meg ikke like gravid, så vet ikke hva jeg skal tenke. Får litt panikk om det er to, for det da får vi tre barn på et og et halvt år![]()
Lillemor vi allerede har i hus er 7 mnd, så ikke helt planlagt her heller