For dem som ønsker å legge ut eller har spørsmål om tester

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men trøster meg med at hvertfall en av dem har steget en del! Lange og nervepirrende dager dette!
siste strimmeltesten tatt i dag (5+0) Takk, denne var fin!Her er forresten en fin og utrolig informativ tråd ang tester og hcg!
https://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/
Den streken var jo veldig tydelig! GratulererTror kanskje jeg er gravid, fikk denne idager 14 dpo idag, den øverste er tatt kveld 11 dpo.
Vis vedlegget 381097

Takk, men tørr ikke juble høyt endaDen streken var jo veldig tydelig! Gratulerer![]()

Forstår det, ville tatt en cb digital så slipper du å tolke strekerTakk, men tørr ikke juble høyt enda![]()

Klag på de digitale, det gjorde jeg når jeg hadde kjøpt en 2pk og begge var defekt.. fikk ny og en rabattkupong på fertil.noTok digital først den funket ikke (skjedde samme i helga også)men åpnet den og sammenlignet strimlene fra i helga, tror den hadde vært positiv
Vis vedlegget 381106
Hvor kjøpte du? Jeg trengte ikke gi noe bekreftelse, jeg bare sa jeg hadde kjøpt to som var defekt og sendte bilde av demProblemet er at jeg ikke har noen ordrebekreftelse fra der jeg bestilte de digitale. Så blir vanskelig å klagehar kjøpt nye som ble sendt idag, håper de kommer før helga
![]()
Billig-tester.noHvor kjøpte du? Jeg trengte ikke gi noe bekreftelse, jeg bare sa jeg hadde kjøpt to som var defekt og sendte bilde av dem![]()
jaja har jo demontert å kasta de nå, så det får gå 
4+1 (15 dpo)Billigetester var treig denne gangen. Får nok ikke digitaltestene før på torsdag! Men vil tro jeg sannsynligvis hadde fått 2-3 med denne streken?

Jeg fikk 1-2 uker når jeg var 4+3, husker ikke hvordan make sure så ut, men den var ganske sterk…4+1 (15 dpo)Billigetester var treig denne gangen. Får nok ikke digitaltestene før på torsdag! Men vil tro jeg sannsynligvis hadde fått 2-3 med denne streken?
men kunne vært at den vippet mellom, men ble unødvendig bekymret av det