Testetid.....

"neste pp" er et fy ord her inne:) Dette er mnd det skal klaffe for ALLE, så bare ikke tenk på neste pp duLykke til
 
ORIGINAL: toffen

"neste pp" er et fy ord her inne:) Dette er mnd det skal klaffe for ALLE, så bare ikke tenk på neste pp duLykke til

 
Den er grei!!!! Da sier vi ar jeg har termin 07.10!!! Når har du en eventuell termin?
 
Det skulle bli ca 30.10 det da.... tror jeg. får vel akkurat slengt meg inn på oktober forumet:)
 
Vil det si at tickeren din er feil?  Du kan jo ifølge den teste før meg.  Eller mente du 30.09?    kikket på den en gang til, og selvfølgelig må det være 30.09...
 
Obs.... Ja, eg mente egentlig i september:) Bra du følger med!!!
 
ORIGINAL: ~Mira~

Titter bare innom for å ønske deg lykke til [:D]

Klem fra meg [;)]





¨
 
Tusen takk!  Koselig når noen titter innom![:D]
 
I dag har jeg vært på helsestasjon og hatt legesjekk på begge guttene mine!  De var heldigvis helt fine, begge to! Helsesøster la også merke til at størstemann har blitt så stor nå som han prater mer!  Jeg synes i grunn alt har blitt mye lettere nå som han kan gjøre seg forstått, jeg. Han har blitt enda lettere å ha med å gjøre!

Må innrømme at jeg ikke turte innrømme for helsesøster at vi allerede har begynt å prøve igjen. Helsesøstre har en tendens til å ha så sterke meninger om alt mulig, og hun synes jeg er tøff som fikk to så tett i tillegg til jobb og studier. Vet ikke hva hun hadde sagt om hun hørte vi planla en til.....  Ikke at hun egentlig har noe med det, men det vet hun ikke selv. Hun er egentlig veldig snill, altså. Men trenden har jo blitt slik at man egentlig "bare" skal ha to barn, helst et av hvert kjønn. Og jeg har lyst på fire!!!!!!  (helst to av hvert kjønn[:)]) Mener ikke at to er lite, altså, men vi er tre søsken, og jeg har alltid følt at vi har manglet en.
 
spennede....[:D][:D]
 
Håper du får 4 stk da til slutt[:D] 
 
Lykke til med prøvinga[:D]
 
Heisann! Dro plutselig på en ukes ferie, og det var kjempedeilig! Og uka gikk så fort at jeg nesten ikke har tenkt på prøving og testing i det hele tatt!!  Testet negativt til morgen i dag, men det var med en sånn billig test, og har lest at de egentlig ikke skal tas før en dag etter ikm, og jeg har ikm i dag, tror jeg. Så alt håp er ikke ute!  Så lenge tr ikke kommer, er det lov å håpe!!! Kommer nok til å teste hver dag til enten testen blir positiv, eller tr kommer!  Skal holde dere oppdatert!
 
Fortsatt ingen tr, men negativ test! Er det mulig?  Tror kanskje syklusen min ikke er regelmessig enda, jeg! Får vel bare venre se....
 
Åh, så irriterende med hverken positiv test eller tr! Det er jo så mange her inne som opplever det nå[&:] Men det kan være at syklusen din ikke er helt stabil ennå ja! Er vel lite annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet.. [:'(]Lykke til![:)]
 
Ønsker deg lykke til med en spire og håper den sitter snart[;)]
 
Jeg trenger ikke denne dagboken lenger, jeg! For jeg er GRAVID!!!!!
 
 
JIPPI!!!!
 
ORIGINAL: julian

Ja du er så heldig[:)]

Gratulerer så mye igjen..håper det smitter å skrive i tråden din..he he[:D]

 
Det håper jeg også! [:)]
 
Gratulerer kjempe masse! Det var gøy! Ønsker deg lykke til videre! [:D]
 
ORIGINAL: julian

Ja du er så heldig[:)]

Gratulerer så mye igjen..håper det smitter å skrive i tråden din..he he[:D]

 
 

 
 
Sender babystøv til alle som skriver i tråden......[:D]
 
Må kose deg i svangerskapet!
 
Back
Topp