Testetid

Lille Mille

Gift med forumet
Er det noen som skal teste snart eller?? Er så spent! Håper på mange positive tester i dagene, ukene fremover  Come on girls, tenk positivt!
 
Tusen takk kjære du.. [:)] Men er litt usikker på om jeg rekker og teste i det hele tatt, tanta er nok på plass som hun pleier å være hun vet du....
 
Tar imot massssse babystøv jeg!! [:D][:D]
 
Jeg vurderer å teste i morgen eller onsdag.
 
ORIGINAL: hopefullgirl

Jeg vet egentlig ikke hva babystøv er men siden alle sender det så sender jeg det også, selv om jeg ikke har en støvete baby her som jeg kan tørke det av[;)][;)] hiihii--
 
tror jeg skjønner hva dere mener. Som støvet til Tinkerbell som gjør at noe skjer? [:)][:)] 
Da skulle jeg gjerne hatt litt sånn støv å sende dere [:)][:)] Jeg sendere iallefall MASSE gode tanker så håper jeg det hjelper like bra

 
Det er vel slik at de som har blitt gravide sender babystøv til oss som sitter igjen her inne.. Men det at du sender masse gode tanker, det må jo være like bra!! [:D]
 
ORIGINAL: Iduna

Jeg vurderer å teste i morgen eller onsdag.

 
Skal du det?? Oi så spennende!! Hva tror du da? Har du noen følelse?? [:D]
 
Håpet lever alltid videre.. [;)] Hihi..
 
Forventer det verste, men håper på det beste.. er det ikke det man sier da?[8|][:)]
 
[:D] Jeg kan teste om 4 dager!!
har ingen spesiell følelse på at det er noe der men...
det jo lov å håpe[:D]
 
ønsker alle et riktig godt nytt år og et lite nytt års mirakel
 
Men det er kanskje den følelsen der man ikke har noen følelse som er mest riktig! [:D] For alt annet minner jo om TR syns jeg da.. [:)]
 
Masse lykke til iallefall! [;)] Håper testen blir positiv!
 
ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: Iduna

Jeg vurderer å teste i morgen eller onsdag.


Skal du det?? Oi så spennende!! Hva tror du da? Har du noen følelse?? [:D]



Jepp, jeg har mange merkelige følelser...
 
ORIGINAL: Iduna

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: Iduna

Jeg vurderer å teste i morgen eller onsdag.


Skal du det?? Oi så spennende!! Hva tror du da? Har du noen følelse?? [:D]



Jepp, jeg har mange merkelige følelser...

 
Oida.. hva slags følelser har du for det da??[;)] 
 
skal ha mens den 3(ticker feil)
men tror nok ikke det blir testing før neste mnd for oss,ikke mye prøving  enda[;)]
så 30.1 er vel neste teste dag tror jeg*telletelle*
 
Sprer litt babystøv til dere alle!!!syns dere alle fortjener en spire som holder seg frisk og god i magen i 9 hele mnd[:D]MASSSSSSE LYKKE TIL!!!!
 
Back
Topp