Testet!!!!

Nussenasse

Elsker forumet
Må fortelle det her inne og, for jeg er sååååå glad! Jeg har testet pos i dag. Den var svak den streken, men den var jo der. Får ta en til i morgen for å være helt sikker.

GRATULERER SÅÅÅÅÅ UTROLIG MASSE!!!!!! OG MASSE LYKKE TIL!!!!!!!!

Grattis-klem fra meg også[:)]

Gratulerer!! Vet godt hvordan du har det, for sånn har jeg det i dag også![:D]

Gratulerer så mye her også [:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen. Nå er det bare 1 1/2 til mi mann kommer hjem. Har skikkelig sommerfugler i magen. Godt jeg kan være her inne i mens jenta mi sover slik at ikke tiden går så sakte.

Gratulerer så mye! Må ha gått fort det da, for i følge tickeren din er du allerede på overtid![:D][:D]

Gratulerer så masse!!! Så morsomt!

ORIGINAL: pebbles

Gratulerer så mye! Må ha gått fort det da, for i følge tickeren din er du allerede på overtid![:D][:D]

Jeg svever på en liten sky tror jeg. Tickerlagingen gikk litt fort. Tusen takk for gratulasjon og bemerkningen. La ikke merke til det i det hele tatt.

Gratulerer så mye[:)]
Vet hvordan den følelsen er...hadde også en svak strek i går...skal snart teste meg igjen snart...spent...[;)]Hvor er du fra da?hadde vært gøy å truffet andre i vår situasjon også,termin i oktober:) gjerne fra stavanger da[:D]

Klem

Hurra, hurra!!
Gratulerer så mye!!

Klem, m

gratulerer så mye[:D]

Grattis

Gratulerer!

Gratulerer!![:)]

Tusen takk alle sammen! Jeg har nå fortalt det til min mann og min søster. Mannen min ble ganske paff, selv om vi har planlagt , så ble han ganske målløs. Men selvfølgelig også glad. Søsteren min ble utrolig glad!
Så det! Det var ikke lett å holde det skjult hele dagen, men jeg klarte det.

Naahh.. Gratulerer!!!Klart du må si det her!! fantastisk!! lykketårer til deg*

Back
Topp