testet

Nussenasse

Elsker forumet
Måtte bare teste nå og den var jo negativ.... Åhhh, blir så lei meg. Men jeg har jo egentlig testet en uke for tidlig siden el kom en uke etter tiden... så har fortsatt bittelitte gran håp alikevel!
 
Om EL kom en uke etter forventet, så kommer mensen en uke forsinket også, og om du da testet i forhodl til "orndinært forventet mens" så testet du en uke for tidelig, og hadde ikke sjangs på noe annet enn en negativ test uansett....

Så, lykke til med ny testing neste uke, da kan det jo være at du får en postiiv en :)
 
Åja jeg ønsker meg en positiv en! Ja håpet er jo der. takk for støttende ord...
 
Da har du nok testet for tidlig altså....i allefall hvis du er sikker på at du hadde EL en uke seinere enn vanlig!

Krysser fingrene for en positiv test for deg om en uke!!

Klem, M
 
ORIGINAL: monicabebe

Da har du nok testet for tidlig altså....i allefall hvis du er sikker på at du hadde EL en uke seinere enn vanlig!

Krysser fingrene for en positiv test for deg om en uke!!

Klem, M


Ja nå har jeg testet med eltester og vet at jeg hadde el ons og tors forrige uke og vi jobbet skikkelig med saken på alle mulige rette måter. Men jeg har jo den ammingen jeg driver med pluss en veldig stressende tid så det har vel motarbeidet en evt befruktning tenker jeg. For jeg føler ikke at jeg er gravid i det hele tatt, men vi får se til uken om det kommer noe mens. Takk for støtten i allefall.
 
Back
Topp