Testet...

Laura_25

Flørter med forumet
Testedag er egentlig ikke før i morgen, men både i dag og i går testet jeg positivt[:)]
Jeg tør ikke juble enda, for akkurat nå har jeg mensmurringer og spotter brunt...[8|]

---------------------------------------------------------
Snakket med Haugesund nettopp...
De sa at vi måtte se det an i noen dager om spottingen fortsatte, og så skulle jeg ringe tilbake på fredag.
Tørr ikke slippe jubelen løs enda...

Ååå Gratulerer[:)]
Vet akuratt hva du går gjennom.. Testa positivt torsdag jeg, spottet lørdag og blødning søndag til idag[:'(]
Vært å målt hcg nå, ny hcg på torsdag...

Håper spottingen ikke går over i friskt blod.

Muligens litt bedre bilde....

Gratulerer så mye! [:)]
Alt går nok bra skal du se![:)]

Så fantastisk!!! Gratulerer!![:D][:D][:D]

Gratulera så masse med positiv test Laura [:D]

Det er ikke helt uvanlig å spotte, prøv å slapp av!

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer med pos test! Håper spottingen gir seg og at du får et fint svangerskap! [:D][:D]

Sikkert festeblødning, og disse murringene hadde jeg fra uke tre til nå[:)] Lykke til!

ORIGINAL: smurfen

Så fantastisk!!! Gratulerer!![:D][:D][:D]

Gratulerer med pos test! Håper spottingen gir seg og at du får et fint svangerskap! [:D][:D]

[:)]

Nå er vi 3 stykker som har spotting her inne og venter på at det skal gi seg..[8|] Jeg har jo ikke fått en postitiv test enda, så har ikke så mye håp. Hva sa de egntlig når du ringte sykehuset? bare at du skulle se ann? og hvis det gir seg så er alt ok? Krysser fingre og tær for at spiren din klorer seg fast inni der[:D]

Ja det er ganske utrolig at så mange skal slite med det samme problemet...

De sa at jeg måtte prøve å slappe av og se det litt an. Jeg skulle ringe på fredag og si hvordan det gikk, om det hadde stoppet, eller om jeg hadde fått mer utflod eller blødninger. Sykepleieren sa at det var ganske normalt med en liten hormonell blødning på dette tidspunktet, og at det gikk helt fint så lenge det ikke økte på.

Uansett så fikk jeg beskjed om at jeg ikke behøvde ta flere graviditets tester, for positivt var positivt. Og skulle jeg miste så tidlig så ville kroppen fortsatt ha litt hcg i seg, så det var ingen vits å teste mer...[:-]

ORIGINAL: Alvilde_86

Gratulera så masse med positiv test Laura [:D]

Det er ikke helt uvanlig å spotte, prøv å slapp av!

sign[:)]

ORIGINAL: småsmurf

Gratulerer uansett, gøy med en positiv test[:D] Håper det vedvarere og att alt går i skjønneste orden[:D]

Hurra og

Grattiz....

Skjønner godt du synes det er summelt å slippe jubelen løs, men jeg hadde og masse menssmerter, men som du vet så gikk jo det bra[:)][:)][:)] Hopper i det og gratulerer deg jeg[:)][:)][:)]

Tusen takk for alle lykkeønskningene folkens[:)]
Jeg spotter fremdeles littegrann, men krysser fingrene for at det ikke øker på...

tenk positive tanker!![:)] du har hørt at tanker er energi og energi er tiltrekkene? så mer du tenker med gode følelser, jo raskere kommer du til målet[:D]

Back
Topp