testet i dag

sokkestompen

Elsker forumet
og det var en så svak strek at jeg er usikker på om det er en strek.

får se i moren tidlig. er så spennende. var så svak strek at jeg ikke tror det var noe faktisk. hadde svak strek forrige gang jeg var gravid også, men ikke sånn som dette.

er sååååååååååååå lenge til i morgen

håper den bare lyser mot meg da:-)

lykke til med testingen og håper den lyser gravid mot deg[:D][:D]

Jeg testet så svakt på ikmdagen at jeg bare kunne se den hvis jeg holdt den i rett vinkel..... men her er jeg da[;)] fikk GRAVID på cbdigital morgenen etter[:)] så krysser fingrene for deg!!!!!!!!!

en strek ER en strek!!!!:) går så langt som å gratulere deg.. jeg hadde også svak strek, og jeg trodde nesten jeg innbilte meg at den var der..hehe
men hun som tok testen på legesenteret sa at selv om streken var veldig svak var det fortsatt en sterk!!![:D] Gravid!!!![:)]

Veit kordan d føles,æ å har bare fått svaaak strek enda.. Kroppen min sir gravid da,så derfor stole æ noenlunde på d.. Men tørr ikke slipp jubeln ånkli løs før d står GRAVID i displayet på en digital.. ;)

Sir Gratulerer litt stilt,å krysse fingran for at du får en test t å stol på snart =)

jeg våknet av at jeg måtte super mye tisse i natt. hadde bare sovet ett par timer. da turte jeg ikke å teste. også våknet lillegutt litt tidlig så da var det ikke noe særlig mer søvn. men jeg testet, men hadde nok ikke "spart" lenge nok. den viste negativ. er fortsatt 2 dager igjen til å teste, så får prøve igjen i morgen. blir dyrt dette her:-)

alle gode ting er tre så håper på at morgendagen er din dag!![:D][:D]

Ups... rota meg vist litt innpå feil forum jeg[8D] syns det var litt mange ukjente her ja[8D]sniker meg tilbake til 07 forumet jeg[8D]

ORIGINAL: Chumalunga

Lykke til, det går nok bra skal du se!

Back
Topp