Testet i dag.

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Ikm på mandag eller tirsdag. Fikk den svakeste streken jeg noen gang har fått!.. Den var så tykk som den skal, men kjempe lys.. ååååå håper den blir sterkere på søndag! ser den viser enda dårligere på datan, for på tlf så ser eg den bittelitt bedre.. :P

Vedlegg

• 1388134778821.jpg
    1388134778821.jpg
    40,6 KB · Visninger: 270
Sååå spennende :-) Krysser fingrene for at streken blir sterkere og du får en herlig nyttårs presang :-)

Ser den!:) krysser fingrene for deg!!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg har vært gravid to ganger og testet 9 dpo begge gangene.. Jeg er 9 dpo på søndag og kan nesten ikke vente!!

Jeg ser ingen strek, men så er jeg så udugelig til å se streker at du ikke trenger å høre på meg (ser ikke der hvor det til og med kommer en digital som sier gravid 1 time etterpå :P) Men ønsker deg masse masse lykke til og krysser fingrene for deg! :)

Har også tatt en sånn test med likt resultat i dag,spennende:)

Sånn var min å tidlig :D :D

hærlig! nå har jeg klart å lure meg gjenom en julepub her i bygda! håper virkelig det er en spire på gang!

Den var bittelitt tydeligere i dag! Klarte ikle vente til i måren. Men fremdeles svak strek. Skal på apoteket på mandag og kjøpe en clearblue! De er jo litt tydeligere enn strimlene ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp