Testet i dag.

KMA <3

Betatt av forumet
Ser ut for at det ikke blir Augustbaby på meg desverre. Skal ha mens i dag, men den var ikke kommet ennå så da tok jeg en test. Får satse stort ved neste eggløsning. :) Barre satse på at sambo er hjemme og kan treffe denne gangen. Bor med en sjømann som er en mnd på og en av. Så bare krysser fingrene for at vi lykkes denne mnd!
Dere må ha LYKKE til med svangerskapene jenter! Og kos dere mye!

Så kjedelig da. Heldigvis får man nye sjanser! =) Ønsker deg masse lykke til! Håper det klaffer neste mnd! =)

Det er jo det positive ved det! :)
Var jo bare 1. pp etter pilleslutt så var ikke så overasket over at det ikke gikk.
Kos deg mye med spiren din!

hei :)

når på dagen tok du? kan ha noe med det og? og kan du ha testet på "feil" måte ??

Det var jo synd da! Lykke til med neste prøving da! Håper det klaffer for dere snart! :)

H.A.P.P.Y skrev:
hei :)

når på dagen tok du? kan ha noe med det og? og kan du ha testet på "feil" måte ??

Jeg testet i halv 12 tiden på dagen. Hadde ikke test hjemme så måtte kjøpe i lunsjen i dag. Var så spendt på resultatet at jeg tok den med en gang. :)
Men om ikke mensen er kommet tl i morgen kan jeg prøve med morgenurin i morgen kansje. Er så rart. Har gått med magesmerter (Ikke helt menssmerter tror jeg) og smerter i korsryggen de siste dagene. Har også vert ufattelig sliten og trøtt, så hadde et lite håp om at det var en spire der.
Men burde ikke en cb digital klart å fange opp hcg om det var noe der? I og med at det er ikm i dag?

mange sier at de har fått positiv på tester med streker, før CBD. Men er jo også i forhold til hvor mye HCG man evnt har i blodet når man tester ,om man er gravid,.
Men krysser fingrene for at du får svaret du vil ha :D

litjejenta skrev:
mange sier at de har fått positiv på tester med streker, før CBD. Men er jo også i forhold til hvor mye HCG man evnt har i blodet når man tester ,om man er gravid,.
Men krysser fingrene for at du får svaret du vil ha :D

Får vente til i morgen og se. :) Takk for svar! :)

Lykkepjuska skrev:
Så kjedelig da. Heldigvis får man nye sjanser! =) Ønsker deg masse lykke til! Håper det klaffer neste mnd! =)

Back
Topp