testet i dag

tante82/MAx6

Glad i forumet
det kom litt lyserosa da jeg hvar på do i dag ble livredd for at nå er håpet ute så fikk sambo til å kjøpe test og den var helt klar negativ men det er vel muligens pga at det er for tidlig med posetiv test. er på ruge dag 10. Skal prøve og holde meg til onsdag morgen med og teste neste gang for da er det jo 3 dager før testedato å da bør den ev stå ut posetiv?Lure på om jeg kjenner livmoren strekke på seg nå,hvordan forklarer dere den "følelsen"?

Usikker på spørsmålene, men krysser alt for at neste test blir positiv[:D]

ORIGINAL: tante82/MAx6

det kom litt lyserosa da jeg hvar på do i dag ble livredd for at nå er håpet ute så fikk sambo til å kjøpe test og den var helt klar negativ men det er vel muligens pga at det er for tidlig med posetiv test. er på ruge dag 10. Skal prøve og holde meg til onsdag morgen med og teste neste gang for da er det jo 3 dager før testedato å da bør den ev stå ut posetiv?Lure på om jeg kjenner livmoren strekke på seg nå,hvordan forklarer dere den "følelsen"?

Det er mye mulig at det var for tidlig å teste ja[;)]. På onsdag blir den antagelig positiv hvis du er gravid, da er du på rugedag 12? Men det er fortsatt for tidlig å gi seg med testingen hvis den er negativ på onsdag.
Jeg forbinder livmor strekk med en følelse av at livmoren blir tøyd, ikke lett å forklare. Mine strekkesmerter gikk også noen ganger ned mot lysken.

ORIGINAL: Lbo83

Usikker på spørsmålene, men krysser alt for at neste test blir positiv[:D]

SIGN

Satsar på det berre var for tidlig å teste! Litt farge på papiret er jo ganske normalt i starten på eit svangerskap hjå mange. Eg har hatt mirringar og strekningar ned mot venstre side i magen i heile dag. Håpar det er pga at eit egg eller to har gravd seg godt til rettes. Håpar du testar positivt onsdag!

Back
Topp