Testet denne juicen?

Det skal visst hjelpe på for å få mer eggløsningsslim hvis en drikker grapefruktjuice. Ut fra det jeg har lest skal det drikkes hver dag den siste uken før eggløsningen, et stort glass en gang per dag skulle holde, eller tre mindre fordelt utover dagen:):smug:

Jeg har bare drukket ett halvt glass i par dager nå. Må venne meg til den smaken.. jeg har vel eggløsning om 7-9 dager. Tror jeg skal begynne med bidronning kapsler og
Holdt meg for nesa og drakk iste ved siden av så gikk det greit ned :hilarious:

Søren, var dette jeg skulle kjøpe på butikken i dag :rolleyes: må huske det på mandag. Har fremdeles mensen så haster heldigvis ikke.

Jeg drakk dette denne pp, og det funket for meg, fikk mer slim. :thumleft
Så nå tester jeg ut ananas/ananasjuice og håper at det kan gjøre det så hyggelig i hula at en liten reke bestemmer seg for å flytte inn :D

Etter EL sant..? :)

Ananasen ja, den starter man med rett etter EL og fram til IKM :)
Vet ikke om det funker, men lest mye om det, og det skal visst gjøre miljøet hyggelig slik at egget lettere kan feste seg. Tenker at det kan jo ikke skade å prøve, er heldigvis glad i ananas :joyful:

Ananasen ja, den starter man med rett etter EL og fram til IKM :)
Vet ikke om det funker, men lest mye om det, og det skal visst gjøre miljøet hyggelig slik at egget lettere kan feste seg. Tenker at det kan jo ikke skade å prøve, er heldigvis glad i ananas :joyful:
Ja ananas er digg :D men hvor mye ananas liksom?

Ja ananas er digg :D men hvor mye ananas liksom?

Litt usikker egentlig, er jo skrevet så mye forskjellig.
Noen mener at man skal spise en hel ananas 5 dager etter EL, og at det da er spesielt viktig St man spiser kjernen, fordi den inneholder mest bromelain, og det er det stoffet som kan hjelpe egget med å feste seg. Andre steder står det bare at man bør spise eller drikke ananas/ananasjuice til den store gullmedaljen :hilarious:
Så mengden et ikke helt grei å bli klok på. Men jeg har tenkt å drikke to store glass hver dag i allefall i 1 uke og så kanskje bare et glass om dagen etter det. Men nå får jeg ikke lønn før mandag/tirsdag, så da tur jeg til det jeg har, ananasringer på boks :hilarious:

Litt usikker egentlig, er jo skrevet så mye forskjellig.
Noen mener at man skal spise en hel ananas 5 dager etter EL, og at det da er spesielt viktig St man spiser kjernen, fordi den inneholder mest bromelain, og det er det stoffet som kan hjelpe egget med å feste seg. Andre steder står det bare at man bør spise eller drikke ananas/ananasjuice til den store gullmedaljen :hilarious:
Så mengden et ikke helt grei å bli klok på. Men jeg har tenkt å drikke to store glass hver dag i allefall i 1 uke og så kanskje bare et glass om dagen etter det. Men nå får jeg ikke lønn før mandag/tirsdag, så da tur jeg til det jeg har, ananasringer på boks :hilarious:
Hører jeg må hive innpå med alt ananas:hilarious:

Jeg har testet ut ananas :-)

Men jeg leste på nett at man ikke skal spise for mye ananas, at abortrisikoen øk. Var hvertfall noen IVF-klinikker som advarte mot det i USA.

Jeg delte en hel ananas i 5 skiver og spiste en skive hver dag (i forbindelse med IVF). kjernen smakte ikke så veldig godt, men bedre enn grapefruktjuice..

Jeg ble nå hvertfall gravid på det forsøket, så ananas gjorde ikke noe skade her :-)

Nettopp tatt min første slurk nå av denne juicen, fy søren så grusom den var :yuck:

Hvilken kjøpte dere? Tror dere det er noe forskjell på den? Eller er de like vond alle sammen?

Kjøpte báma sin.

Jeg har testet ut ananas :)

Men jeg leste på nett at man ikke skal spise for mye ananas, at abortrisikoen øk. Var hvertfall noen IVF-klinikker som advarte mot det i USA.

Jeg delte en hel ananas i 5 skiver og spiste en skive hver dag (i forbindelse med IVF). kjernen smakte ikke så veldig godt, men bedre enn grapefruktjuice..

Jeg ble nå hvertfall gravid på det forsøket, så ananas gjorde ikke noe skade her :)
Når begynte du å spise ananas ? i forhold til el tester om du brukte de ?

Nettopp tatt min første slurk nå av denne juicen, fy søren så grusom den var :yuck:

Hvilken kjøpte dere? Tror dere det er noe forskjell på den? Eller er de like vond alle sammen?

Kjøpte báma sin.
husker ikke merke men grapefrukt er grapefrukt uansett.. smaker helt utrolig dritt :)

Back
Topp