Tester

Hei! Jeg fikk denne i dag. Testet positivt først i går, men hadde ikm på søndag/mandag. Så fikk veldig seint positiv test.

Første dag i siste mens var 20.februar, som vil si at alle apper viser 5+3 i dag. Det føler jeg er helt feil siden jeg sannsynligvis hadde sen eggløsning og testen bare viser 1-2 uker nå. Hvordan skal jeg regne hvilken uke jeg er i? Noen tips? :oops:
 

Vedlegg

  • IMG_0425.jpeg
    IMG_0425.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 83
Hei! Jeg fikk denne i dag. Testet positivt først i går, men hadde ikm på søndag/mandag. Så fikk veldig seint positiv test.

Første dag i siste mens var 20.februar, som vil si at alle apper viser 5+3 i dag. Det føler jeg er helt feil siden jeg sannsynligvis hadde sen eggløsning og testen bare viser 1-2 uker nå. Hvordan skal jeg regne hvilken uke jeg er i? Noen tips? :oops:
Gratulerer :Heartred Jeg ville bare gått for 5+3 til du evt har fått ny termin etter første ultralyd.
 
Hei! Jeg fikk denne i dag. Testet positivt først i går, men hadde ikm på søndag/mandag. Så fikk veldig seint positiv test.

Første dag i siste mens var 20.februar, som vil si at alle apper viser 5+3 i dag. Det føler jeg er helt feil siden jeg sannsynligvis hadde sen eggløsning og testen bare viser 1-2 uker nå. Hvordan skal jeg regne hvilken uke jeg er i? Noen tips? :oops:
Om du ikke har kontroll på eggløsning - så ville jeg også bare gått for 5+3 frem til første ultralyd. ☺️
 
Hei! Jeg fikk denne i dag. Testet positivt først i går, men hadde ikm på søndag/mandag. Så fikk veldig seint positiv test.

Første dag i siste mens var 20.februar, som vil si at alle apper viser 5+3 i dag. Det føler jeg er helt feil siden jeg sannsynligvis hadde sen eggløsning og testen bare viser 1-2 uker nå. Hvordan skal jeg regne hvilken uke jeg er i? Noen tips? :oops:
Enig med de over! Den vil jo bli rettet når de måler etterhvert og da får du raskere time, hihi.
 
  • Omsorg
Reactions: E-S
Helt sant, hihi :Heartred Vet dere hvor tidlig det går an å få ultralyd? Si hvis jeg ikke er lenger enn uke 5 når jeg får time, kan de da ta ultralyd?:)
 
Hei damer. Fikk disse idag etter hva jeg allerede igår så på som en positiv test Går alt etter planen så får vi altså familieforøkelse i Desember 2024 I følge appen er jeg 4+1 idag.
 

Vedlegg

  • IMG20240329114555.jpg
    IMG20240329114555.jpg
    2,3 MB · Visninger: 106
Helt sant, hihi :Heartred Vet dere hvor tidlig det går an å få ultralyd? Si hvis jeg ikke er lenger enn uke 5 når jeg får time, kan de da ta ultralyd?:)
Er bare litt ulikt hva de kan de så tidlig! Først ser de vel anlegget og at alt er på plass, men man må vel litt lenger for å se et bankende hjerte :love017
 
Back
Topp