Tester :)

En tråd i 'Våre bilder' startet av Ano-nymus, 21 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kastela Elsker forumet August 2018

Får slenge meg på jeg også da. Fikk denne i går var da 5+0

• Liker Liker x 4
  2. VimseHåve Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Tvillinger?[emoji1]

3. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Fikk denne nå på utvannet urin, kan roe meg litt ned tror jeg [emoji85][IMG]

• Liker Liker x 6
  4. Jollypop Elsker forumet August 2018

[IMG] 4+5 [emoji4]

• Liker Liker x 2
  5. Kastela Elsker forumet August 2018

Se der ja. [emoji173] Jeg har også lyst til å ta en digital til. Bare for å se 3+. [emoji7] Jeg var rundt 5+0 og fikk fremdeles bare 2-3.

6. Jollypop Elsker forumet August 2018

Ja, jeg synes det er litt beroligende iallefall. [emoji4] Du kan jo ta en når du er kommet litt lengre, ser mange får feil uker på grunn av ulik produksjon av hcg. :)

7. Kastela Elsker forumet August 2018

Ja tror jeg skal det. Selv om tre strimler og to digitale, pluss legen sier jeg er gravid så er det greit. Første digitale og andre ble tatt med en uke + 1 dags mellomrom og så først 1-2 og så 2-3 så har vært stigning i det minste.

Utrolig hvor mye mer bekymret man er 2. gang. Føler jeg var leiligheten selv med førstemann [emoji23]

8. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Har vært på en tidlig ul, hun så bare 1 men, jeg tror kanskje jeg hadde tidlig el. Får høre hva hun sier 2 Jan ;)

• Liker Liker x 1
  9. Jollypop Elsker forumet August 2018

Hehe, man kan aldri bli for sikker. [emoji16] Jeg har tatt minst 10 strimler forresten. [emoji87] Veldig betryggende med stigningen.

Ja, jeg er også mye mer bekymret denne gangen. Tror det er fordi jeg mistet sist gang, samt at jeg leser om mange andre som mister her inne.

10. Kastela Elsker forumet August 2018

Nei er liksom det. Kjenner jo på symptomene men blir jo smålig hypokondrisk av å være her inne. [emoji23] Det er vel flere her som vi hører om enn om vi ikke hadde vært her. Vi får bare stole på at alt står bra til og at kroppen klarer dette.

Så trist at du har mistet. Aldri opplevd det selv heldigvis, men det høres jo forferdelig ut. Gravidhormonene gjør så jeg nesten gråter bare av å skrive det. [emoji24]

Håper virkelig det går veien for deg nå da og at du får god oppfølging av lege og jordmor. [emoji173][emoji173][emoji173]

• Liker Liker x 1
  11. Bkno3763982 Første møte med forumet

Jippi jeg er så glad. Fikk positiv test på julaften jeg, beste gaven i år!
    Ble et par tester etter det, da jeg synes det var litt vanskelig å tro på at jeg virkelig var gravid. Går inn i 6 uke nå :cat:
    2A5B7B8D-ED40-4F75-9CF7-C8D1AE2FA660.jpeg

• Liker Liker x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  12. minico Gift med forumet Junibarna 2015 August 2018

112D58B4-A7E8-4440-A96A-E07E87E521B4.jpeg
    Tatt på IKM, skal ta siste digital i morgen og håper på 3+

• Liker Liker x 3
  13. Jollypop Elsker forumet August 2018

Ja, man må prøve å ikke bli for negativ, for det er mange triste historier her inne. Men får håpe at du slipper og miste noen gang, heldigvis er det mange av de også. [emoji4]

Tusen takk for det, det håper jeg også. [emoji173] Det er tøft og miste ja, synes to ganger er to for mye. Men nå skal vi bli her til august begge to! Og alle andre her inne. :)

• Liker Liker x 2
    • Informativ Informativ x 1
  14. minico Gift med forumet Junibarna 2015 August 2018

9C2D61E0-6A87-404B-9424-96BEB44C84FB.jpeg
    3+ og 6+0 i dag

• Liker Liker x 4
  15. Kastela Elsker forumet August 2018

Ja prøver å bare overbevise meg selv om at det står bra til der inne. Ikke mye jeg får gjort med det likevel. Håper jeg slipper det og at du slipper det flere ganger.

Vi SKAL være her til august begge to nå altså. Det er ikke snakk om noe annet.[emoji173]

• Liker Liker x 1
  16. Albatrossen Betatt av forumet Septemberhjertene 2018

Har testa svaaaakt positivt med rfsu og babyplan igår og idag morges. Så jeg kneip igjen dråpene i blæra resten av morgenen og dro for å kjøpe tester. Alle disse ble tatt kl 12 på samme urin idag.. rart man blir kokko?? Men må jo bare tro at den satt da??

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  17. Krines Gift med forumet Septemberlykke 2016 Høsthjerter 2017 August 2018

[IMG][IMG][IMG]

• Liker Liker x 5
  18. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Tenkte jeg kunne vise fram en serie tester jeg tok for å finne ut når eggløsningssprøyta jeg tok var ute av systemet. Sprøyta ble tatt 2 dager før eggløsning, og skulle i følge pakningsvedlegget kunne gi falsk positiv i inntil 10 dager (8dpo)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 4
  19. Lucki83 Gammelt medlem VIP

Her er mine to tester fra 18 og 15 dpo.. [emoji4]

• Liker Liker x 2
  20. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Fikk aldri postet min. Denne er fra 16.desember. ;)

Screenshot_20180802-131455_Gallery.jpg

• Liker Liker x 4

Del denne siden