Tester på Søndag

Heia![:)]

Så bra at dere kommer dere videre, og vil prøve å få en ny baby. Håper virkelig at det klaffer for dere nå, og at det er skikkelig klaff!
Husker deg fra tidligere, og det er godt å høre at dere er i gang igjen.

Ønsker deg masse lykke til! Skal krysse fingrene for at dette går bra. Det fortjener du og din kjære!

Klem fra meg. [:)]

Håper du har en liten spire på veig nå,det fortjener du og din mann nå altså[;)]Lykke til[:)]
Klem

Så utrolig leit å høre! Og du som var kommet så langt! Ønsker deg lykke til med prøvingen, håper det går bra neste gang. Klem

Ja nå krysser jeg fingre og tær

Håper jeg får to streker på søndag

klarer nesten ikke vente fredag i dag uff tiden går så sakte når man venter

Lykke til til alle som prøver

klem fra lille meg

venter i spenning for både deg og meg[:D]
håper virkelig at vi får to streker[:D]
ønsker deg masse lykke til, krysser fingrene for deg!

Vil også ønske deg lykke til! Jeg vet at det er vondt å gå å vente! Håper inderlig at det skal gå bra. (tusen takk for det fine svaret du sendte meg! Det satte jeg stor pris på! neste gang er det din tur!!!)

Når er det du kan teste deg ??

er så spent at jeg har lyst til å ta en test i dag men det er vel for tidlig

klem fra lille meg

hehe det er typisk å bli litt utolmodig... HEHE [:D]

Det kan jo være lurt da å vente til søndag kanskje...

Jeg villle nå bare si lykke til!!! Krysser fingrene for deg

er nok best å vente ja hehe

klem

Jeg har lyst til å ønske deg masse lykke til på søndag og håper på at du snart kan bytte ut navnet ditt til "Er lykkelig gravid"

Kjempe klem til deg, det fortjener du virkelig [:)]
Skal tenke på deg.

Ja det gjør jeg å [:)]
Før jeg mistet kalte jeg meg Lykkelig gravid.. Håper virkelig at det klaffer nå jeg tok en test i går men den slo ikke ut så jeg håper at jeg bare testet for tidlig. Dette kommer til å bli en lang dag tror jeg kommer nok ikke til å sove no særlig i natt hehehe er litt spent.
Sier i fra med engang jeg har testet i morgen tidlig om testen ble negativ eller posetiv[:o]
klem fra lille meg

Så du klarer å vente?

[:D] må nok det ja testet negativt i går håper det bare var at jeg testet for tidlig [:o]

vente vente vente vente

uff dette blir ikke lett

klems fra lille meg

Uff det er kjipe dager rett før testing...

ja nå er ikke lenge igjen

Dagen har gått fortere en forventet hehe

gleder og gruer meg til i morra

Håper det blir positivt svar

klem fra lille meg

testet ennå?? Slitsomt å holde fingrene krysset, for jeg har noe skolearbeid jeg må gjøre, og tastene er vanskelig å treffe med fingrene sånn...[;)]

Vi venter i spenning!!!

Jeg tenker på deg "var lykkelig gravid". Har så lyst til at du skal dukke opp som "Er lykkelig gravid".

Har krysset fingrene for deg i dag! Håper testen var positiv!

Klem, M

Testen ble negativ i går men fortsatt har ikke TR meldt sin ankomst så jeg tenkte å ta ny test i dag eller i morra. Var litt lei meg i går derfor var jeg ikke her inne.[&o]

Håper at jeg få et annet resultat på neste test.

klem fra lille meg

Back
Topp