Tester i morgen tidlig

Zid

Gift med forumet
Klarte ikke helt å vente til helga med testing, så handlet inn 2 clearblue tester. Håper, men trur egentlig ikke at jeg får no kryss i morgen.. 5 dager til IKM da, men håper jo selvsagt jeg får det da [:D] værtfall antydning til det.. så svir en av den siste mot helga.. hehe

Off.. mye tanker i hodet i dag ja.. hva hvis...... ja.. hehe

Spennende
Masse lykke til [:)]

Masse, masse lykke til Zid[:D]
Tvi, tvi[;)]

Jeg venter i spenning sammen med deg!

Jeg krysser fingrene, superspennende dette, altså [;)]

Masse lykke til! Kankje litt tidlig, men det er jo mulig å få positiv test likevel! Håper krysset kommer!

Jeg skal også teste i morgen tidlig... Har testet to dager med strimmel utgått på dato, og fått svakt positive begge ganger. I morgen blir det CB utgått på dato[:D]

Spennende!

ORIGINAL: *lillemus*

Masse lykke til! Kankje litt tidlig, men det er jo mulig å få positiv test likevel! Håper krysset kommer!

Jeg skal også teste i morgen tidlig... Har testet to dager med strimmel utgått på dato, og fått svakt positive begge ganger. I morgen blir det CB utgått på dato[:D]

Spennende!

Ja er nok kanskje litt tidlig.. hehe, men håper det slår ut biiiitteliiiiitt ja [:D] Men etter et annet innlegg her så så har jeg kanskje IKM før søndag 25.. kanskje alt fra fredag.. vet ikke jeg.. for hatt ca 30 dager de siste mnd, men sist menst fikk jeg 25 juni, ikke den 28 som jeg ellers burde fått, så får da se om det blir noe + i morra tidlig.. hvis det har klaffet.. hehe, men syns det altså.. hehe

Åh!!! svakt positiv med gamle tester.. da blir det nok VELDIG positiv med en ny.. hehe.. grattis [;)]

masse lykke te[:D]du ska komma inn her du og[:D]

[:D][:D][:D] håper såååå det.. vært klar for å komme inn her i flere mnd alt..hehe [:D]

Ja det skal jeg værtfall..

Mmm.. jeg står opp litt før halv 7.. sambo vil være med å se på testen.. så håper han står opp ikke så lenge etter.. hehe!! Han venter med å stå opp til minstemann våkner mellom 7 og halv 8.

Gruer meg til at den kanskje blir negativ, men samtidig gleder jeg meg til at den kaaaaanskje vil vise antydning til ett + tegn.. hehe

SPENNENDE [:D]

hehe,vanskelig å vente ja. Lykke til, men det er jo enda noen dager til så enda håp om den skulle bli negativ ;)

Masse lykke til. Gleder meg til oppdateringer[:D] 

Back
Topp