Tester dere videre?

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Tester dere videre nå etter at dere fikk positiv? Tenkte kanskje å teste videre til bt ble sterke. En om dagen for å se utviklingen på testene. Mest for at jeg er nysjerrig på når de blir på det sterkeste.

ja etter 2 sa.der den siste ble fulgt med på tester,foretrekker jeg å bli forberedt med svakere tester først.dessuten har man fått et lite lager :) og gøy når restene blir sterkere.blir nok å bruke strimmel nå og da til streken er sterk og jeg får 3+ på digital:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, kommer til å teste en stund til enda! Ikke godt helt opp for oss at vi skal bli tobarns foreldre:) +liker å se at testene blir sterkere;)

Telefontasting
Gutt12 og lillefugl mai2015

Nå har jeg ikke testet på mange dager, men har veldig lyst til å kjøpe en digital test til så jeg kan se at det går oppover :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ja, skal teste med bt inn i mellom, og så har jeg en digital jeg skal ta om noen uker :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Tester litt videre for å se om testene blir sterkere :-)

Nei den strimmelen var så ekstremt positiv at jeg tror jeg stoler på den, og deb digitale og den med ukeindikator :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tok en test til denne uka. Skulle se om hcg hadde gått opp, noe den hadde gjort:)

Ja, kommer til å kjøpe en med ukesindikator neste uke...

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Jeg har testa så utrolig mye! Er helt livredd for å miste kjenner jeg.. og har tatt lang tid før strekene ble mer positiv. Nå er jeg jo faktisk ikke sikker på hvor langt jeg er på vei da:)

Men får sterkere tester nå. Selv om ukesindikatoren fortsatt står på 1-2..

Jeg testa min første positive i går. Kommer garantert til å teste mer framover. Mest for å følge med og for at det hele skal gå opp for meg. Må bare få bekreftelse på at det fremdeles er noe på gang..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg kommer til å teste mer ja.. Bare for å få se sterkere streker.

Kjenner jeg er nærvøs hver gang, da strekene ble svakere sist..

Jeg testet på nytt i dag siden den første var så svak strek på. I dag var det derimot ingen tvil

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tester med billigstrimler hver dag, også tar jeg CB digital en gang i uken. Denne uken skal jeg forhåpentligvis få 3+ på den, og etter det kommer jeg til å slutte å teste helt.

Jeg tester med bt hver dag. Kommer til å gjøre det helt til streken er like sterk som kontrollstreken. Slik som streken ble i dag så tror jeg d blir 1 eller 2 tester til, så er jeg i "mål". :) :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nei, tester ikke noe mer.. Syns det er en dyr fornøyelse ;) Derimot skal jeg sjekke med tidlig ultralyd for å sjekke at alt er bra! :)

Back
Topp