Tester dere videre for å se økt hcg?

Jeg tester visst enda :p Har sikkert tatt 20 strimmeltester, og 2 digitale som har vist 1-2 og 2-3. Gir meg når jeg får 3+ :)
 
Jeg tester visst enda :p Har sikkert tatt 20 strimmeltester, og 2 digitale som har vist 1-2 og 2-3. Gir meg når jeg får 3+ :)

Hvilke strimmeltester bruker du? Og hvordan ser de ut i styrke da du fikk 2-3 på digital? Jeg har brukt rfsu sine siste 4 dagene, og i dag var teststreken omtrent like sterk som kontrollstreken. Har en digital liggende, men vil spare den til det er sannsynlig å få 3+. Er 5+0 i dag, forrige digitale viste 1-2 da jeg var 3+6.
 
Hvilke strimmeltester bruker du? Og hvordan ser de ut i styrke da du fikk 2-3 på digital? Jeg har brukt rfsu sine siste 4 dagene, og i dag var teststreken omtrent like sterk som kontrollstreken. Har en digital liggende, men vil spare den til det er sannsynlig å få 3+. Er 5+0 i dag, forrige digitale viste 1-2 da jeg var 3+6.
Jeg bruker wondfo, kjøpt på billige-teste.dk :) Den nederste strimmeltesten på bildet her er tatt dagen før jeg fikk 2-3!
 

Vedlegg

  • IMG_3261.JPG
    IMG_3261.JPG
    120 KB · Visninger: 37
Jeg måler hcg de første ukene..men det er pga at jeg har hatt 3 ma tidligere å jeg vil ikke gå gravid med alle symptomer i mange uker før kroppen kvitter seg med det..men hadde jeg ikke hatt de erfaringene så hadde jeg nok bare stolt på graviditetstesten:) det er ikke mye vi får gjort uansett.. håper oss alle skal være heldige å få maibarn til neste år❤
 
Jeg bruker wondfo, kjøpt på billige-teste.dk :) Den nederste strimmeltesten på bildet her er tatt dagen før jeg fikk 2-3!

Ok :) er de også sånn at de har følsomhet på hcg 25 og oppover eller? Sikkert vanskelig å sammenligne ulike merker av tester uansett, men...
 
Jeg tror nesten ikke på det enda, bortsett fra hormoner så merker jeg lite . Tester fram til jeg ikke har flere tester igjen, kan like greit bruke de opp [emoji4]
 
83af5ea1fac6e4cdd30d60adf1b7d832.jpg
e035c59dc5466c3e82406c4624e0b086.jpg

Har brukt opp testene jeg og [emoji23] 5+2 idag[emoji7]
 
Ok :) er de også sånn at de har følsomhet på hcg 25 og oppover eller? Sikkert vanskelig å sammenligne ulike merker av tester uansett, men...
De har følsomhet på 10 :) så de er ganske sensitive! Jeg vil også påpeke at de 3 strimmeltestene på bildet er tatt samme dag ;-) Så konsentrasjon på urin har veeeeldig mye å si :p
 
Back
Topp