Tester dere videre for å se økt hcg?

Vet at de som har opplevd en del SA og kjemisk graviditet gjerne sjekker hcg nivå..

Selv holder det med 2 positive, en vanlig og en digital :)
 
G-tester er ikke designet for å måle økning i hcg, så jeg tror en bare lager seg selv bekymringer om en er på jakt etter det. Så lenge testen er positiv, så er man gravid [emoji1] og har en bekymringer, ta det opp med lege, og få målt hcg skikkelig [emoji106]
 
Tror kansje dem føler en mer trygghet når de ser att testene øker til 3+. Tror ikke alltid det har med tidligere erfaringer og gjøre heller [emoji4]
Jeg må sjekke har tidligere i år hatt 1 MA og en SA er konstant redd, har aldri fått 3+ på den testen og ønsker å se det ,for jeg inbilder meg at da kan jeg senk skuldrene litt. Har vært å målt HCG også, men det må gjøres med en dag i mellom så skal ta prøve nr to i morgen. Har hatt litt symptomer men de har blitt mindre og det gjør ikke saken akkurat noe bedre.
Så for meg er det for å føle trygghet.
 
Jeg må sjekke har tidligere i år hatt 1 MA og en SA er konstant redd, har aldri fått 3+ på den testen og ønsker å se det ,for jeg inbilder meg at da kan jeg senk skuldrene litt. Har vært å målt HCG også, men det må gjøres med en dag i mellom så skal ta prøve nr to i morgen. Har hatt litt symptomer men de har blitt mindre og det gjør ikke saken akkurat noe bedre.
Så for meg er det for å føle trygghet.

Så leit og høre, håper det ordner seg for deg denne gangen! [emoji173]️ skjønner du vil føle en mer trygghet når du kan se en 3+ då ja.

Jeg ikke opplevd SA/MA men svangerskap uten for livmor (desmeber i fjor) hvor jeg måtte terminere svangerskapet og måtte fjerne eggleder. Klarer ikke senke skuldrene helt selv før jeg har vært på tul for og se att det er satt seg riktig denne gangen som ikke er før om 12 dager [emoji47]
 
Så leit og høre, håper det ordner seg for deg denne gangen! [emoji173]️ skjønner du vil føle en mer trygghet når du kan se en 3+ då ja.

Jeg ikke opplevd SA/MA men svangerskap uten for livmor (desmeber i fjor) hvor jeg måtte terminere svangerskapet og måtte fjerne eggleder. Klarer ikke senke skuldrene helt selv før jeg har vært på tul for og se att det er satt seg riktig denne gangen som ikke er før om 12 dager [emoji47]
Tusen takk:Heartbigred er nok mye psykisk som gjør den teste greia så viktig for meg.
Uff hørtes traumatisk ut med svangerskap utenfor livmor. Krysser fingre for at alt er bra på tul for deg, måtte de 12 dagene gå superfort.
 
Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre :p bestilte nettopp 20 graviditetstester før jeg fikk positiv i dag :p
 
Våknet idag med blod på bindet, dro til furst for å ta en ny HCG test. Blodet har gitt deg nå, var veldig lys rosa blod. Kom litt på staven da jeg plasserte lutinusen i skjeden - har noen andre opplevd slikt?

Kan det være festeblødning?
 
Tester for å få 3+ på digital. Så snart jeg får det så gir jeg meg:)
 
Skal teste denne uka for 3+, etter det blir det ul :D
 
Jeg kjøpte en topakk med Cb digital, så jeg skal nok bruke den andre også. [emoji4] Kanskje i morgen tidlig.
 
Sniker fra desember.

Jeg brukte opp billigtestene jeg hadde, kjøpte et par på apoteket og tok 3 digitale for å se stigning :hilarious: Og jeg hadde ingen dårlig erfaring fra tidligere heller, jeg klarte bare ikke å tro på det var sant og er kontrollfreak..
 
Jeg gjorde det sist, etter erfaringer med SA. Men det skapte bare unødvendige bekymringer, samt at hcg'en steg jo selv om det var BO.
 
Har aldri tatt meir enn ein test før, men vurderer nå å kjøpa ein digital for å få større bekrefting på at alt er som det skal. Sjølv om det jo ikkje er nokon garanti i det heile. Så eigentlig er det jo ikkje vits...
 
Back
Topp