Nilen Gift med forumet Aprilbarna`15 Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 6 Aug 2014 #1 for å følge med på om det øker?
Queen B Glad i forumet Aprilbarna`15 6 Aug 2014 #2 Nå er jo ikke jeg så langt på vei (4+2), så tenkte å ta en cb digital med ukeindikator i løpet av uka, og så en til i neste uke. Mest fordi jeg har de liggende
Nå er jo ikke jeg så langt på vei (4+2), så tenkte å ta en cb digital med ukeindikator i løpet av uka, og så en til i neste uke. Mest fordi jeg har de liggende
Romi Glad i forumet 6 Aug 2014 #3 jeg tok den siste billig testen idag er 5+3 idag og har testet en stund for å se økningen. Sent from my iPhone using BV Forum
jeg tok den siste billig testen idag er 5+3 idag og har testet en stund for å se økningen. Sent from my iPhone using BV Forum
Lovebelly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprilbarna`15 6 Aug 2014 #4 Nope. Har kun tatt 1 test jeg, kommer nok ikke til å ta flere heller.
Isa Krysser fingrene for 2015 baby. Aprilbarna`15 6 Aug 2014 #5 Jeg har testet hver andre/tredje dag i en ukes tid. Den øverste tok jeg da jeg var 3+6 og den nederste nå etter jobb, 5+0. Det var nok siste testen Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har testet hver andre/tredje dag i en ukes tid. Den øverste tok jeg da jeg var 3+6 og den nederste nå etter jobb, 5+0. Det var nok siste testen Sent from my iPhone using BV Forum
Ponyta Elsker forumet 6 Aug 2014 #6 Tester til jeg får en sterk og fin strek! Er jo bare 3+6 så har ikke fått en kjempesterk strek enda...
Tester til jeg får en sterk og fin strek! Er jo bare 3+6 så har ikke fått en kjempesterk strek enda...
Mizz_Mizzy Allerminsten i April-15? <3 Aprilbarna`15 6 Aug 2014 #7 Tok digital i går kveld.. Kommer nok til å teste mer.. *selverklært testetøs* Allerminsten 2015?
MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15 6 Aug 2014 #8 Tester fortsatt. Fikk en temmelig sterk test i dag. Har billigtester, så da gjør det ikke så mye at det går med noen tester! Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tester fortsatt. Fikk en temmelig sterk test i dag. Har billigtester, så da gjør det ikke så mye at det går med noen tester! Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
H hoppedusa Gift med forumet VIP Aprilbarna`15 7 Aug 2014 #9 Jeg er på ferie og har gått tom for billigtestene, men kommer til å ta en lørdagsmorgen når jeg er kommet hjem <3 Gutt 04.02.12 <3 <3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Jeg er på ferie og har gått tom for billigtestene, men kommer til å ta en lørdagsmorgen når jeg er kommet hjem <3 Gutt 04.02.12 <3 <3 nr.2 ventes 08.04.15 <3