Tester dere enda?

Jeg tester fortsatt. Foreløpig seks positive tester, er 4+5 i dag. Jeg sliter bare litt med å tro på testene. Men jeg tok en digital i dag, så nå står det tydelig Gravid. Kanskje jeg nå kan greie å være overbevist i mer enn én dag at det er sant...

Jeg tok en digital nå, den viste 2-3 uker :happy: jeg testet ikke etter EL denne gangen, fordi vi var bortreist Og jeg var tom for tester. Men utifra siste mens, så er jeg 4+1 idag, så regnet egentlig med å få 1-2 uker. Veldig godt å se at HCG stiger Imorgen skal jeg bestille en TUL til uke 6.

Så spennende! Har selv bestilt TUL den 5 sept, da er jeg ca 7+6. Men uff, så lenge å vente

Jeg tester fortsatt. Foreløpig seks positive tester, er 4+5 i dag. Jeg sliter bare litt med å tro på testene. Men jeg tok en digital i dag, så nå står det tydelig Gravid. Kanskje jeg nå kan greie å være overbevist i mer enn én dag at det er sant...

Samme her. Nå er teststreken sterkere enn kontrollstreken. Men nå har jeg bare en strimmel igjen, så da er jeg vel ferdig med å teste da. Om jeg ikke bare kjøper en siste digital for å se om den viser 2-3 eller 3+ nå :shy: :hilarious: 4+5 her også

Jeg har jo en digital igjen. Og et par vanlige. Så jeg kommer nok til å brenne i gjennom de også. Skal prøve å spare den digitale til jeg er sikker på å få 3+.

Back
Topp