Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har testet mange ganger
Tester litt for mye, har såå mange billigstrimler igjen.. Kjøpt to digitale til også, fikk 1-2 på kveldsurin for to dager siden når jeg fant det ut, såå tenkte å ta de etterhvert for å se om ukene der øker også
Jeg vet det egentlig ikke er noe vits og at man heller bør ta blodprøve om man vil se HCG stige
Men åååh, se da jenter!! (Fra igår kveld og nå)
Vis vedlegget 332960
Flere?
Samme her. Har såå mange strimler, men mannen tror jeg bare har brukt to digital
Mine siste tester - to tidlig tester fra mandag og i går, og den som ikke er tidlig test også fra i går. Mulig jeg tar en digital i kveld.
Tips: ta morgenurin annen hver dag. Veldig dumt å ta det forskjellige tider, da hormonnivået i urinen kan være veldig forskjellig. Og hver dag synes jeg blir i overkant... Heh..Kor ofte skal det øke i styrke på testene? Har jo nettopp funnet ut at eg er gravid. Tok digital i går på veldig utvanna urin å den viste gravid 1-2 men strimmel testene er fortsatt veldig svake. Eller en smule økning fra i går
I går testet eg hele dagen, haha men bare måtte ha det bekrefta. Pleie ikkje å teste etter at eg har fått positiv på digital, men har heller aldri testet før ikm. Einaste positive oppi dette er alle symptomene, har sjuke ligamentsmerter eller ka det heter, morgenkvalmen, hodepine, og ømme pupperTips: ta morgenurin annen hver dag. Veldig dumt å ta det forskjellige tider, da hormonnivået i urinen kan være veldig forskjellig. Og hver dag synes jeg blir i overkant... Heh..