Tester dere enda?

Lykkepåstrimmel

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
Jeg vet det egentlig ikke er noe vits og at man heller bør ta blodprøve om man vil se HCG stige :p
Men åååh, se da jenter!! (Fra igår kveld og nå)

B71F4623-AB02-4199-A76E-91037852F9DC.jpeg

Flere? :rolleyes:

Tester litt for mye, har såå mange billigstrimler igjen:joyful:.. Kjøpt to digitale til også, fikk 1-2 på kveldsurin for to dager siden når jeg fant det ut, såå tenkte å ta de etterhvert for å se om ukene der øker også:angelic:

Klart det :bag: Tenk for ei gullgruve for CB når dei fant opp den digitale. Oh lord.

Har også tatt blodprøve for å måle hCG, får svar på første idag. Blir tullete av tyde testar, og har litt trøblete historikk, så treng litt konkrete "bevis" på at ting utvikla seg greit. Foreløbig iallefall.

Jeg har sluttet nå, men vet at hcg var 24000 på mandag, så er vel liten vits å fortsette testingen.
Jeg fikk 2-3 på digital to dager før jeg tok første hcg test, som viste 11000, testen burde da absolutt ha slått ut på 3+. Så ikke stol blindt på de digitaltestene og bli redd og stresset hvis den ikke viser 3+ til forventet tid. Ikke alltid de er helt korrekte de heller.

Hvis testingen kunne fortalt meg noe, hadde jeg sikkert gjort det. Men hcg er alt for høyt nå (7+0) til at man kan få endringer ut av noe annet enn blodprøver.

Etter så mange år med bare negative tester, er det så gøy å se to streker at jeg bare må.. Fra i dag tidlig og nå :love017

CB42298D-CA17-4FB4-8BB9-5D25C9E2208D.jpeg

Last edited:
Mine siste tester - to tidlig tester fra mandag og i går, og den som ikke er tidlig test også fra i går. Mulig jeg tar en digital i kveld.

Vedlegg

• 5736139C-5D8B-4AF0-9E2D-E9158FB6F5E0.jpeg
    5736139C-5D8B-4AF0-9E2D-E9158FB6F5E0.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 23
Tester ca en gang i uka med strimler. Bare for å sjekke... Har også igjen en digital - men den må jeg prøve å spare i det lengste...

Kor ofte skal det øke i styrke på testene? Har jo nettopp funnet ut at eg er gravid. Tok digital i går på veldig utvanna urin å den viste gravid 1-2 men strimmel testene er fortsatt veldig svake. Eller en smule økning fra i går

Kor ofte skal det øke i styrke på testene? Har jo nettopp funnet ut at eg er gravid. Tok digital i går på veldig utvanna urin å den viste gravid 1-2 men strimmel testene er fortsatt veldig svake. Eller en smule økning fra i går
Tips: ta morgenurin annen hver dag. Veldig dumt å ta det forskjellige tider, da hormonnivået i urinen kan være veldig forskjellig. Og hver dag synes jeg blir i overkant... Heh..

Tips: ta morgenurin annen hver dag. Veldig dumt å ta det forskjellige tider, da hormonnivået i urinen kan være veldig forskjellig. Og hver dag synes jeg blir i overkant... Heh..
I går testet eg hele dagen, haha men bare måtte ha det bekrefta. Pleie ikkje å teste etter at eg har fått positiv på digital, men har heller aldri testet før ikm. Einaste positive oppi dette er alle symptomene, har sjuke ligamentsmerter eller ka det heter, morgenkvalmen, hodepine, og ømme pupper

Jeg tok en digital nå, den viste 2-3 uker :happy: jeg testet ikke etter EL denne gangen, fordi vi var bortreist Og jeg var tom for tester. Men utifra siste mens, så er jeg 4+1 idag, så regnet egentlig med å få 1-2 uker. Veldig godt å se at HCG stiger Imorgen skal jeg bestille en TUL til uke 6.

Vedlegg

• 95830C2A-0E95-429D-9522-576FE53C041A.jpeg
    95830C2A-0E95-429D-9522-576FE53C041A.jpeg
    22 KB · Visninger: 8
Har bestilt flere digitale for å sjekke at det stiger jevnt. Testa jo positivt så tidlig denne gangen at eg klare ikkje å slå meg til ro med resultatet. Øker i styrke på strimlene enn så lenge så virke så det tyde på at ting går bra. Er og superkvalm allerede og puppene sjukt ømme

Vedlegg

• Snapchat-1324501969.jpg
    Snapchat-1324501969.jpg
    12,6 KB · Visninger: 6
Back
Topp