Tussi93
Flørter med forumet
Så fine streker!16DPO…![]()
Ser ut som vi har lik styrke 16 dpo (nest nederste). Her er mine annenhver dag fra 10dpo - 18 dpo i dagFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine streker!16DPO…![]()
Ser ut som vi har lik styrke 16 dpo (nest nederste). Her er mine annenhver dag fra 10dpo - 18 dpo i dagKjempe fine streker der ogSå fine streker!Ser ut som vi har lik styrke 16 dpo (nest nederste). Her er mine annenhver dag fra 10dpo - 18 dpo i dag
4+4 i dag, så vi er vel ganske likt på vei?Kjempe fine streker der og
Hvor langt er du på vei nå?

Ja etter mens så er jeg og 4+44+4 i dag, så vi er vel ganske likt på vei?![]()
Samme herJa etter mens så er jeg og 4+4
Men etter EL så er jeg 4+2. Pleier ha lit senere EL.
EL dag 16, så er 4+6 etter mens i dag, men 4+4 etter EL. Skal ta blodprøve mandag og onsdag, så tror jeg slutter å teste nåTenk hvis vi er begge egentlig 4+3 og får samme termin datoSamme herEL dag 16, så er 4+6 etter mens i dag, men 4+4 etter EL. Skal ta blodprøve mandag og onsdag, så tror jeg slutter å teste nå
Ja, det kan fort skje!Tenk hvis vi er begge egentlig 4+3 og får samme termin dato
Hadde vært gøy!
Blir spennende!Åh, det var leit å høre! Krysser alt for at det snart sitter!Takk som spørjeg fikk ganske kraftige blødninger på onsdag, så jeg avbestilte faktisk legetimen jeg hadde for ny måling av hcg.. Det gikk nok ikke veien vår denne gangen
Jeg har ikke testet siden tirsdag, så jeg tenkte å ta en test igjen i morgen bare for sikkerhetsskyld!

Syns testene dine ser fine ut jegHar ikke turt å sette meg opp på terminliste, men henger litt her likevel, 4+4 (16 DPO)
Hadde ønsket meg litt sterkere strek i dag, men når man ser på økningen er det kanskje ikke så aller verst? Fikk også CB 2-3 på fredag (4+2) så det er vel også et godt tegn
Har hatt så voldsomme menstruasjonsliknende smerter, spesielt på natta, de siste fire dagene, så det gjør meg nok litt ekstra bekymra![]()
17DPO… dette må være et godt tegn![]()
Så fine testerHar ikke turt å sette meg opp på terminliste, men henger litt her likevel, 4+4 (16 DPO)
Hadde ønsket meg litt sterkere strek i dag, men når man ser på økningen er det kanskje ikke så aller verst? Fikk også CB 2-3 på fredag (4+2) så det er vel også et godt tegn
Har hatt så voldsomme menstruasjonsliknende smerter, spesielt på natta, de siste fire dagene, så det gjør meg nok litt ekstra bekymra![]()
Har ikke turt å sette meg opp på terminliste, men henger litt her likevel, 4+4 (16 DPO)

Syns testene dine ser fine ut jegveldig individuelt det der virker det som. Stigningen er viktigst
Så fine tester![]()
Åå, godt å høre at dere syntes det! Dette er første gangen jeg er gravid, så vet jo heller ikke helt hva jeg skal forventeFiiine tester![]()

Åh hurra!18DPO. Nesten på dye stealer nivå![]()
4+6 etter mens dato, 4+4 etter EL.