Tester ➕

Er 14DPO. Plusset først 8DPO. Har egentlig veldig fine streker, men gidd ikke bestille flere BP, vil ikke kjøpe RFSU strimler på nytt (veldig meh fargestoff), men vil fortsette med lit tracking av strek utvikling :angelic:
Her er min MS fra i dag, 2MU. Skal ta en med FMU i morgen, så få se da om det er nå særlig forskjell :laughing002
Denne er jo veldig fin til å være 14 dpo :love017
Jeg har alltid sterkere tester på kveld enn på morgenen, mye som spiller inn for streken og :happy:

Denne er jo veldig fin til å være 14 dpo :love017
Jeg har alltid sterkere tester på kveld enn på morgenen, mye som spiller inn for streken og :happy:
Ja absolutt :laughing002
Pleier ha egentlig veldig like streker på fm og em. Fra 8dpo-11dpo trur jeg, tester jeg morgen og kveld. Nå er jeg der jeg føler ikke kjempestor behov for å teste ofte. Skal og få blodprøve tatt i morgen tidlig, håper jeg får svar allerede i morgen da om det! :shy:

IMG_2474.jpegHva tenker dere? Jeg er så redd for kjemisk. Har bedt om å få ta hcg blpr imorgen og mandag

Vis vedlegget 472577Hva tenker dere? Jeg er så redd for kjemisk. Har bedt om å få ta hcg blpr imorgen og mandag
Dette er jo kjempefin stigning:Heartpink Man bør jo helst sammenlikne hver 48t, så mellom 10-12 og 11-13 er jo økningen veldig fin :happy:
Men mest svar får man jo såklart av en hcg prøve, så om du er bekymret og har mulighet til å ta, er jo det et kjekt alternativ.

Dette er jo kjempefin stigning:Heartpink Man bør jo helst sammenlikne hver 48t, så mellom 10-12 og 11-13 er jo økningen veldig fin :happy:
Men mest svar får man jo såklart av en hcg prøve, så om du er bekymret og har mulighet til å ta, er jo det et kjekt alternativ.
Ser kjempe fint ut :Heartbigred
Takk for svar dere, kjenner det blir en nervepirrende helg. Kjennes jo ut som mensen skal komme og, men det er vel i og for seg normalt :nailbiting: Man blir helt tullerusk etter å ha opplevd å miste før, det er iallefall sikkert

Takk for svar dere, kjenner det blir en nervepirrende helg. Kjennes jo ut som mensen skal komme og, men det er vel i og for seg normalt :nailbiting: Man blir helt tullerusk etter å ha opplevd å miste før, det er iallefall sikkert
Jeg har følt at mensen skal komme nå helt siden jeg ble gravid :smiley-ashamed004 Er visst helt vanlig med mensmurringer, men jeg blir like stresset selv så skjønner hva du mener.

Hva tenker dere om disse testene? Fra 9 til 13 dpo. Hilsen livredd som hadde kjemisk forrige mnd❤️
Jeg syntes stigningen ser fin ut! :happy: Mine tester ble veldig sterke først i går, 16dpo, og ser at flere opplever det samme. Jeg hadde også kjemisk forrige måned der testene aldri ble ordentlig sterke + hatt 2 spontanabborter før det, så jeg skjønner følelsen! Men vi får krysse alt vi har for at det går denne gangen :Heartred

Melder meg forsiktig inn her med disse testene. Øverste tatt 3+4, midterste 3+6 nederste er i dag 4+4. Tror nok jeg e mer 5+. Da jeg har en mensen syklus på 25 dager og ikke 28 og mine to siste sykluser før graviditet var 22 og 23. Men går bare ut fra første dag i mens da jeg e usikker på El. Og ser hva de gjør på en eventuelt ultralyd. Tør ikke helt å håpe dette går i mål da jeg har fått to barn uten å miste, så statistisk sett så skal jeg vell miste denne. Så holde gleden litt igjen til jeg passerer uke 8-9 hvertfall ☺️

Digital tatt 3+6
1000030213.jpg

Vedlegg

• 20251013_183119.jpg
    20251013_183119.jpg
    1,3 MB · Visninger: 8
Melder meg forsiktig inn her med disse testene. Øverste tatt 3+4, midterste 3+6 nederste er i dag 4+4. Tror nok jeg e mer 5+. Da jeg har en mensen syklus på 25 dager og ikke 28 og mine to siste sykluser før graviditet var 22 og 23. Men går bare ut fra første dag i mens da jeg e usikker på El. Og ser hva de gjør på en eventuelt ultralyd. Tør ikke helt å håpe dette går i mål da jeg har fått to barn uten å miste, så statistisk sett så skal jeg vell miste denne. Så holde gleden litt igjen til jeg passerer uke 8-9 hvertfall ☺️

Digital tatt 3+6
Vis vedlegget 472645
Gratulerer så masse og velkommen inn i gruppen :love017

Digital tatt 3+6
Vis vedlegget 472645
Gratulerer! Flotte tester!

I jakten på 3 + så åpna jeg de digitale for de siste 4 dagene. Skjønner litt at de digitale kan være litt lunefulle for tiden.
IMG_4351.jpegSynes dagens (2 nederste strimlene) nesten er svakere enn gårdagens (2 nest nederste) til tross for at strimmelen i dag var vesentlig sterkere i dag enn i går. Vurderer å la være å bruke mer penger på CB, men har jo lyst til å se 3+, så får se om jeg får stukket innom et apotek i dag.

Hvordan går det med deg? Har du fått noe svar? ❤️
Takk som spør❤️ jeg fikk ganske kraftige blødninger på onsdag, så jeg avbestilte faktisk legetimen jeg hadde for ny måling av hcg.. Det gikk nok ikke veien vår denne gangen
Jeg har ikke testet siden tirsdag, så jeg tenkte å ta en test igjen i morgen bare for sikkerhetsskyld!

Takk som spør❤️ jeg fikk ganske kraftige blødninger på onsdag, så jeg avbestilte faktisk legetimen jeg hadde for ny måling av hcg.. Det gikk nok ikke veien vår denne gangen
Jeg har ikke testet siden tirsdag, så jeg tenkte å ta en test igjen i morgen bare for sikkerhetsskyld!
Uff så trist å høre! Håper det klaffer for dere raskt igjen. ❤️

Back
Topp