Tester ➕

Snill du er som spørr ❤️ takk! Det går greit. Forbereder meg på det værste. Det e jo helt teit. Hadde jo vært bedre og gledet seg til det motsatte var bevist. Har veldig vonde pupper i dag, det har stikket litt i ene puppen og, og murret litt i underlivet. Var veldig vondt i ryggen av og kjøre bil i sånn 7 timer i dag :p å nå er det straks konsert men vurderer og skippe oppvarmingen så jeg kan heller chille på hotellrommet en time før de begynner :p hehe. Er såååå ferdig. Har også kjøpt med meg noen MS tester batch 27. :p
Symptomer er jo et godt tegn! :D Du får prøve å kose deg tross bekymringer.:Heartred

Dagens tester 5+1 :Heartred Hadde håpt på 3+ i dag men
Kjenner til det der å håpe på 3+ og ikke få det. Jeg testa da jeg trodde jeg var 5+3, og fikk 2-3, ble skikkelig skuffet og stresset, men da jeg var på ultralyd så ble jeg plutselig satt tilbake , (med mindre det har skjedd noe galt da) , så hvis det stemmer var jeg plutselig bare 4+ et eller annet. men etter ultralyden så sa de jo at jeg var 5+ et eller annet da, så da tok jeg mot til meg og testa, og da fikk jeg 3+.

Men vi kan ikke stole på de der, alle har forskjellig hcg mengde, de gjør oss gjerne bare mer usikre og stressa. Har du prøvd clearblue digital før?

Kjenner til det der å håpe på 3+ og ikke få det. Jeg testa da jeg trodde jeg var 5+3, og fikk 2-3, ble skikkelig skuffet og stresset, men da jeg var på ultralyd så ble jeg plutselig satt tilbake , (med mindre det har skjedd noe galt da) , så hvis det stemmer var jeg plutselig bare 4+ et eller annet. men etter ultralyden så sa de jo at jeg var 5+ et eller annet da, så da tok jeg mot til meg og testa, og da fikk jeg 3+.

Men vi kan ikke stole på de der, alle har forskjellig hcg mengde, de gjør oss gjerne bare mer usikre og stressa. Har du prøvd clearblue digital før

Men vi kan ikke stole på de der, alle har forskjellig hcg mengde, de gjør oss gjerne bare mer usikre og stressa. Har du prøvd clearblue digital før?
Det er ingen god følelse det nei! Samtidig prøver jeg å stole på alle symptomene. Men syns det er rart da strimmeltesten fra make sure egentlig ikke kan bli sterkere..
Åh, da er det ikke rart det kan bli litt feil. Jeg er egentlig helt sikker på at jeg enten er 5+0 eller 5+1, men leser jo om mange som ikke får 3+ før de er nesten 6 fullgåtte uker :nailbiting:
Ja, jeg fikk 1-2 11dpo(første dagen jeg testet), og 2-3 sist for en uke siden.

Det er ingen god følelse det nei! Samtidig prøver jeg å stole på alle symptomene. Men syns det er rart da strimmeltesten fra make sure egentlig ikke kan bli sterkere..
Åh, da er det ikke rart det kan bli litt feil. Jeg er egentlig helt sikker på at jeg enten er 5+0 eller 5+1, men leser jo om mange som ikke får 3+ før de er nesten 6 fullgåtte uker :nailbiting:
Ja, jeg fikk 1-2 11dpo(første dagen jeg testet), og 2-3 sist for en uke siden.
Ja - jeg har hørt om mange som ikke får 3+ i det hele tatt. Skulle ønske vi damer bare fikk til å glede oss over en positiv test i steden for alle bekymringene en positiv test bringer. Det er liksom ikke noe vi kan gjøre fra eller til uansett. Så lett men så vanskelig. Hater at det er så mange bekymringer og tankespinn og stressfaktorer hele tiden. Når man prøver, når man endelig blir gravid, gjennom hele graviditeten, under fødsel, og hele livet til barnet , haha. Er så mye å bekymre seg over i så mange år

Ja - jeg har hørt om mange som ikke får 3+ i det hele tatt. Skulle ønske vi damer bare fikk til å glede oss over en positiv test i steden for alle bekymringene en positiv test bringer. Det er liksom ikke noe vi kan gjøre fra eller til uansett. Så lett men så vanskelig. Hater at det er så mange bekymringer og tankespinn og stressfaktorer hele tiden. Når man prøver, når man endelig blir gravid, gjennom hele graviditeten, under fødsel, og hele livet til barnet , haha. Er så mye å bekymre seg over i så mange år
Kunne ikke blitt mer enig! Jeg syns bekymringene er det mest slitsomme med å være forelder jeg, for det får aldri over kjennes det ut. For det går ikke over etter de er født heller. Men det er jo fordi disse små er det viktigste i livet :love7

Kunne ikke blitt mer enig! Jeg syns bekymringene er det mest slitsomme med å være forelder jeg, for det får aldri over kjennes det ut. For det går ikke over etter de er født heller. Men det er jo fordi disse små er det viktigste i livet :love7
Vet man egentlig ikke skal åpne, men den fra i dag kunne like gjerne vist 3+ etter hva jeg har googlet meg frem til:angelic::nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7047.jpeg
    IMG_7047.jpeg
    656 KB · Visninger: 30
4+3/17DPO:

Testene fortsetter med å se fine ut, og kjenner det roer meg veldig❤️ Graviditeten er altoppslukende, og er veldig inni gravidboblen:love7 Er helt slått ut av Xonvea, blir så overmannet av trøtthet:sleep002 Rart å kjenne på, jeg som aldri blir trøtt av meg selv:hilarious:

Screenshot_20251010_121226_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121016_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121119_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121023_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121423_FF App.jpg

4+3/17DPO:

Testene fortsetter med å se fine ut, og kjenner det roer meg veldig❤️ Graviditeten er altoppslukende, og er veldig inni gravidboblen:love7 Er helt slått ut av Xonvea, blir så overmannet av trøtthet:sleep002 Rart å kjenne på, jeg som aldri blir trøtt av meg selv:hilarious:

Screenshot_20251010_121226_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121016_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121119_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121023_Gallery.jpg

Screenshot_20251010_121423_FF App.jpg
Kjenner meg igjen med at det er totalt altoppslukende, ja! Det surrer og går i hodet konstant :love017

Er ikke over meg av begeistring for disse testene 19 dpo. Slitsomt med detta stresset! :happy090

Vedlegg

• IMG_4368.jpeg
    IMG_4368.jpeg
    624,3 KB · Visninger: 41
Er ikke over meg av begeistring for disse testene 19 dpo. Slitsomt med detta stresset! :happy090
Enig med deg, dette stresset med at man føler testene er svake. Føler det helt likt, har kun brukt makesure sine tester så langt men føler de har blitt dårlige på farge generelt sett? Vet ikke om det er flere som føler at de var bedre før?

Her er mine tester morgen fra 3+4 og til igår 4+2 på morgen og 3+3 til 4+0 og den ferske fra i dag 4+3, trolig 15dpo men mulig 17dpo :rolleyes:
jeg er redd de ikke blir sterke nok over tid men så prøver jeg å si til meg selv at testene til makesure er dårligere enn kanskje andre merker :happy:

Vedlegg

• IMG_4194.jpeg
    IMG_4194.jpeg
    398,5 KB · Visninger: 52
  • IMG_4195.jpeg
    IMG_4195.jpeg
    419,9 KB · Visninger: 52
Enig med deg, dette stresset med at man føler testene er svake. Føler det helt likt, har kun brukt makesure sine tester så langt men føler de har blitt dårlige på farge generelt sett? Vet ikke om det er flere som føler at de var bedre før?

Her er mine tester morgen fra 3+4 og til igår 4+2 på morgen og 3+3 til 4+0 og den ferske fra i dag 4+3, trolig 15dpo men mulig 17dpo :rolleyes:
jeg er redd de ikke blir sterke nok over tid men så prøver jeg å si til meg selv at testene til makesure er dårligere enn kanskje andre merker :happy:
Men wow, den stigninga der ser jo veldig bra ut! Tipper det der holder helt inn ass Krysser fingrene for oss! :Heartred

Nå vet jeg snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg med disse testene Klarer ikke tenke på noe annet og blir helt gal av å ikke vite… Har fortsatt ekstremt svake tester i dag 18 dpo. Her er morgenurin 16 dpo, morgenurin 18 dpo og kveldsurin 18 dpo. Har bare testet morgenurin de andre dagene så har ikke noe å sammenligne med på kvelden. Og nei, man kan ikke stole på økning på disse, men blir jo likevell stresset når alle er så svake

Har kjøpt flere tester med ukeindikator, men kjenner jeg er redd for å teste i frykt for å fortsatt kun få 1-2 uker. Da blir jeg jo bare enda mer bekymret.

Vedlegg

• IMG_8110.jpeg
    IMG_8110.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 58
Back
Topp