Tester ➕

Gratulerer! Hvor stor aldersforskjell har du når du sier attpåklatt? :)
Tusen takk :Heartred De blir 7 og 10 år når minsten kommer. De andre er også født i juni, hva er oddsen :p det var ikke planlagt, så klarer ikke helt ta inn over meg at jeg er gravid. Men håper veldig det går bra!!

Tusen takk :Heartred De blir 7 og 10 år når minsten kommer. De andre er også født i juni, hva er oddsen :p det var ikke planlagt, så klarer ikke helt ta inn over meg at jeg er gravid. Men håper veldig det går bra!!

Så kjekt da!! Har også to fra før født i juni og mai så det er tydeligvis da jeg får barn og, hehe. Men vår var veldig planlagt da ;)

Er dette en grei stigning!? Eg syns liksom alle testene er så svake :sorry:
K står for kveld btw...

Vedlegg

• 20250926_203048.jpg
    20250926_203048.jpg
    503,1 KB · Visninger: 53
Skjønner absolutt ingenting av denne testerekka. Skulle ikke teste idag, men klarte ikke å dy meg..
syns det er fin stigning sett bort fra den sterke jeg fikk i går på formiddagen. Føler den ødelegger rekka litt. Så nå ble jeg bekymra igjen. :shifty: :shifty:

Vedlegg

• IMG_2973.jpeg
    IMG_2973.jpeg
    485,3 KB · Visninger: 74
Skjønner absolutt ingenting av denne testerekka. Skulle ikke teste idag, men klarte ikke å dy meg..
syns det er fin stigning sett bort fra den sterke jeg fikk i går på formiddagen. Føler den ødelegger rekka litt. Så nå ble jeg bekymra igjen. :shifty: :shifty:
Hvor mange DPO er du?

Jeg hadde nok ikke blitt så stressa. Det er jo som du skriver tidligere at det varierer veldig på urinen, og ikke minst at disse testene heller ikke er stabile. Jeg hadde mange dager hvor streken var helt lik. Altså 5-6 dager, så ble den brått litt sterkere igjen.
Masse lykke til ❤️

De testene gir mye bekymringer ass. Har du mulighet til å heller måle hcg på mandag?

Back
Topp