Tester ➕

15 DPO (4+1) i dag, og 2-3 på digital :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_7117.jpeg
    IMG_7117.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 38
12 dpo. Og jeg svir av alt for mye penger på tester. Er helt tullete av meg og går fort i kjelleren. Skal sies jeg hadde 4 graviditeter som jeg mistet på rappen (ene 6+2 og resterende før uke 5). Men blir jo blakk av den her galskapen :rolleyes: rfsu testene er jo helt forferdelige?? Føler ivertfall det ikke går veien denne gangen også :sorry:

Vedlegg

• IMG_5919.jpeg
    IMG_5919.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 69
Usikker på om billigstrimlene fra apotekets eget merke er de beste, men tror det er grei stigning siden mandag (ja, jeg har tatt 1-2 per dag ). Fikk gravid 1-2 på digital test mandag morgen. Hvor lang tid bør man vente for å ta en ny for potensielt å se 2-3/3+? Har én digital igjen, og har ikke så lyst til å kjøpe veldig mange av dem.

Litt usikker på når eggløsningen var. Mellom 10. og 14. En gang. Så er vel 11-14 dpo tror jeg.

Vedlegg

• IMG_5916.jpeg
    IMG_5916.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 58
Usikker på om billigstrimlene fra apotekets eget merke er de beste, men tror det er grei stigning siden mandag (ja, jeg har tatt 1-2 per dag ). Fikk gravid 1-2 på digital test mandag morgen. Hvor lang tid bør man vente for å ta en ny for potensielt å se 2-3/3+? Har én digital igjen, og har ikke så lyst til å kjøpe veldig mange av dem.

Litt usikker på når eggløsningen var. Mellom 10. og 14. En gang. Så er vel 11-14 dpo tror jeg.
Kjempefin stigning! :Heartred Jeg var ganske sikker på eggløsningen og fikk 2-3 14 DPO. Men venter nok til 22 DPO før jeg håper på 3+

9 dpo
Tok ovitrelle for 11 dager siden. Har testet hver dag siden 5 dpo og den var nesten negativ 7 dpo. Fikk idag positiv digital på første morgenurin sammen med en nesten usynlig babyplan. Men tok en ny 2 timer senere (den rett under) og den så bedre ut.

IMG_0546.jpeg

Tok denne under her nå i ettermiddag og den ble rosa innen 3 minutter så lister meg forsiktig inn her og håper det er en liten spire i magen
IMG_0558.jpeg :love017

Hvor dårlig er disse normal-testene egentlig? Husker at sist graviditet var jeg faktisk over 4 uker for å i det hele tatt få utslag, men nå har jeg ingen andre tester å sammenligne med. Skulle jo trodd at streken var sterkere nå når jeg hadde første positive på mandag? Tror ikke dette går veien jeg altså IMG_0919.jpeg

Tenkte jeg skulle vise litt forskjell hvor mye det har å si hvilken urin man bruker i en tidlig fase, og at de strimmeltestene ikke er helt til å stole på.
Tok en når jeg sto opp kl 06.30 idag. Ble superstressa på grunn av lite stigning, så lurte med meg en i veska for å ta på urin nr 2. Tok på urin nr 2 kl. 07.45, og se den syke forskjellen.. :facepalm:
12 dpo

Vedlegg

• IMG_2963.jpeg
    IMG_2963.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 43
  • IMG_2964.jpeg
    IMG_2964.jpeg
    844,7 KB · Visninger: 43
Back
Topp