Tester å testere

Mira2007

Glad i forumet
Inni i vår ente pp. Tester å tester men syns disse EL testene er forvirrende. Hvordan hadde dere tolket denne testen? Negativ? Positiv? Skal de være nøyaktig like sterke. Har vært dette resultatet i ett par dager nå. Ustabil syklus pga pcos så tester veldig mye.
ImageUploadedByBV Forum1460928349.544928.jpg
ImageUploadedByBV Forum1460928373.272459.jpg
 
Inni i vår ente pp. Tester å tester men syns disse EL testene er forvirrende. Hvordan hadde dere tolket denne testen? Negativ? Positiv? Skal de være nøyaktig like sterke. Har vært dette resultatet i ett par dager nå. Ustabil syklus pga pcos så tester veldig mye.Vis vedlegget 172476Vis vedlegget 172477
Disse testene var negative ja. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Fredagstestene dine er sterkere enn torsdagstesten, og søndagstesten er svakere enn fredagens. Testa du på lørdag også eller? Den lh-toppen kan være ganske kortvarig, så det kan jo hende du har/hadde testa positivt på lørdag.
 
Testet på lørdag også ja. Men var samme resultatene som på disse bildene
ImageUploadedByBV Forum1461085122.753928.jpg
tror egentlig jeg skulle hatt EL idag men foreløbig er testene helt lik som på disse bildene. Er vell best å teste ei stund til fremover. Kjenner meg lei
 
Styrken betyr ofte ingenting når de er negative. Kan variere fra usynlig til knall positiv på en dag :)
 
Styrken betyr ofte ingenting når de er negative. Kan variere fra usynlig til knall positiv på en dag :)
Aah... Skal strekene være prikk like? Kun brukt digitale tester før så disse stripsene her helt nye for meg. Så mye billigere da slik var kveldens test
ImageUploadedByBV Forum1461101155.829830.jpg
 
Tror dere må hjelpe meg her å tyde disse testene kjenner jeg blir usikker på di. Kanskje jeg burde bare bruke de digitale her er dagens
ImageUploadedByBV Forum1461162782.427236.jpg
 
Her er kveldens test. Kjenner murringer nå så regner med det er rett rundt hjørnet
ImageUploadedByBV Forum1461178436.758832.jpg
 
Bah, enda ikke positiv da. mulig jeg ikke har klart å fange opp LH toppen eller noe. Tanta er forventet i morgen men ingen tegn til det enda.
 
Oi, den var merkelig. Ser at fargestoffene er konsentrert i det området der teststreken skal være, men det er liksom "smudga" utover. Har du tatt flere tester eller? :)

Har tester mer og alt har vært negativt :( Så det har nok bare vært noe merkelig med denne testen vil jeg tro. Starter opp med provera og letrozol nå iløpet av noen dager, og håper virkelig det kan hjelpe meg. har du noe erfaring med letrozol og provera du ?
 
Back
Topp