Gøy å følge med på utviklingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig forståelig Tenk at man har aldri noe garanti for når faktisk eggløsning var og hvor lang tid implantasjonen tok nå vs sist. Også kan det hende du hadde andre type tester sist? Krysser alt for at stigningen kommerIKM dato, og med første så hadde jeg sterk strek og gravid 2-3 på digital den dagen, nå er det svak strek og gravid 1-2, så hodet går litt.
Ser veldig fint ut10 dpo morgen her. Synes tidlig testen har blitt svakere eller lik som i går men vanlig test har blitt sterkere.
Herlig! Jeg tok også den i dag og fikk «ikke gravid». Gikk helt i kjelleren før jeg klarte å google meg til at den andre digitale jeg hadde tatt i går er sensitiv på 10 og denne 25. Men håper selvfølgelig jeg får gravid på denne også snart Og strimmeltesten etterpå har blitt sterkere så klarte å berolige meg litt igjenDeilig å få denne i kveld
Vis vedlegget 451115
Ja, har så mange tester11 dpo Noen andre som sliter med å gå på do uten å tenke at man må ta en test eller to?