Testene våre!

Taaakk, jeg er veldig fornøyd med dem[;)]
Jeg er litt usikker fordi det er assistert befruktning, og man er litt uenige om hvordan man regner ut termin da. Men det er mellom 30. oktober og 2. november[;)] Håper at du kan flytte inn hit!

gratulerer så masse [:D] er du helt alene på november enda??? Det må vi gjøre noe med! [:D][:D][:D]

og den digitale..

hvordan får jeg flere bilder inn i samme post? fikk beskjed om at det bare gikk ann å ha ett bilde pr innlegg..

Du går inn på http://imageshack.us/ og laster opp bildet der, så får du opp ulike linker. Den linken du skal bruke er der det står Direct Link. Etter det trykker du på image i innlegget ditt og limer inn linken. Kanskje veldig kronglete forklart?[8D] Du får bare si ifra hvis du ikke skjønte det[;)] Fine tester forresten[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Du går inn på http://imageshack.us/ og laster opp bildet der, så får du opp ulike linker. Den linken du skal bruke er der det står Direct Link. Etter det trykker du på image i innlegget ditt og limer inn linken. Kanskje veldig kronglete forklart?[8D] Du får bare si ifra hvis du ikke skjønte det[;)] Fine tester forresten[:D]

Takk takk [:)] Skal teste det neste gang jeg skal legge til bilder [:D]

Fine tester du har også! vurdere å ta en til snart.. bare for å se resultatet "live" igjen.. veldig spesielt [:)]

Her er mine herlige 3 tester! [:)][:)][:)]

Denne første ble tatt 3 dager før IKM, og var
overraskende sterk! :)

Og jeg må visst produsere mye HCG, for ifølge
denne testen er jeg 5 uker på vei. Og det kan
ikke stemme. Men nå har jeg ihvertafll prøvd den! :)

ORIGINAL: *dreamer*

Så flotte tester LuckyStar[:D] Enten må du være storprodusent av hcg, eller så hadde du EL tidlig[;)]

EL tidlig.. Ja, kanskje det! Svaret får vi vel ikke før UL uannsett.. :)

her er min test :) 4+
litt dårlig bilde, men funker da :D

jeg har aldri sett noe så nydelig i mine hender. I følge sykepleier er jeg 4 uker idag[:D]

Her er jeg 4+1                                                                                       Her er jeg 4+4 MYE STERKERE

her er jeg 5+3

Her er mine ! [:D]

3+5 (2 dager før IKM):

4+0:

4+1:

(klarer ikke slutte å teste :P vil så gjerne se sterkere streker!)

Ble visst veldig store bilder på forrige innlegg, menmen :P

Artig å se testene til dere andre også! Grattis, hele gjengen :) Beste lørdagen på leeenge...

de to nederste er fredags kveld urin og de to øverste er lørdags morra urin hehe

Back
Topp