Ble inspirert av deg til å teste nå når vi kom hjem fra reise! I dag er jeg 4+5, så du er en dag foran meg! Når tenker du å prøve deg på digital, dersom du skal ta det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble inspirert av deg til å teste nå når vi kom hjem fra reise! I dag er jeg 4+5, så du er en dag foran meg! Når tenker du å prøve deg på digital, dersom du skal ta det?

Kjenner til det, jeg var veldig skada etter alle de kjemiske. Å ta en ny test for å se at det øker var helt grusomt, skalv som bare det!! Heldigvis går det riktig vei, og jeg har ikke hatt så sterke tester ved de kjemiske, så da klarte jeg å slappe avDet er helt sant! Men så blir jeg sånn, tørr jeg å slippe ned litt og faktisk tro på det? Haha! Har fått skikkelig trust issues xD
Jeg har bare en digital og tror ikke jeg orker å kjøpe flere. Så jeg tror jeg venter enda litt før jeg bruker den![]()

Du er nok akkurat på grensen til 3+, du ser jo at CBen fra sist er helt lik jo5+0måtte bare ta en cbd, cb var nokså lik den jeg hadde med eldste da jeg fikk 3+, men jeg fikk 2-3
da mååå jeg jo kjøpe flere
Vis vedlegget 456936
Med eldste:
Vis vedlegget 456937

Den var sterkt jaIkke testet siden torsdag morgen (4+3), og her er kveldens test! Så sterk og fin
4+5 i dag
Jeg har egentlig ikke vært en sånn tester, enten er man gravid eller så er man det ikke liksom. Men i januar var testene så svake, så da tok jeg vel tre stk tror jeg. Var mer forberedt på at det gikk galt da og det var egentlig greit. Så har med meg denne bagasjen nå, vil liksom være litt mer forberedt hvis testene er svake!Kjenner til det, jeg var veldig skada etter alle de kjemiske. Å ta en ny test for å se at det øker var helt grusomt, skalv som bare det!! Heldigvis går det riktig vei, og jeg har ikke hatt så sterke tester ved de kjemiske, så da klarte jeg å slappe av
Jeg gikk på en smell og tok digital i dag også, fikk fremdeles 2-3![]()
Tror jeg venter til litt ut i neste uke jeg, selv om det eeeegentlig ikke betyr noe nå når testene er så sterkeSant det, vi er jo tydeligvis gravide så det har ikke noe å si, men likevel gøy å få 3+Jeg har egentlig ikke vært en sånn tester, enten er man gravid eller så er man det ikke liksom. Men i januar var testene så svake, så da tok jeg vel tre stk tror jeg. Var mer forberedt på at det gikk galt da og det var egentlig greit. Så har med meg denne bagasjen nå, vil liksom være litt mer forberedt hvis testene er svake!
Haha, herlig!Tror jeg venter til litt ut i neste uke jeg, selv om det eeeegentlig ikke betyr noe nå når testene er så sterke

Helt sant!Sant det, vi er jo tydeligvis gravide så det har ikke noe å si, men likevel gøy å få 3+![]()
![]()

Vanskelig å si, siden du tar progesteron vil du vil ikke få blødning om det går galt? I ditt tilfelle ville jeg nok tatt hcg med to dagers mellomrom for å sjekke og det stiger eller ikkeSynes ikke det ser så positivt ut her etter graviditetstest igjen nå. Den blir lysere.. er det vesentlig å få med første stråle? Det gjorde jeg ikke denne gangen fordi det blir så mye klin med cyklogest, men uansett hadde jeg jo sett for meg en vesentlig sterkere strek?
Vis vedlegget 456973

Nei, tror det er vanlig at ting ikke blir støtt ut da, ble ikke det sist hvertfall. Har kontaktet lege og venter på svar, har ikke anledning til å reise dit etter i morgen denne uka.Vanskelig å si, siden du tar progesteron vil du vil ikke få blødning om det går galt? I ditt tilfelle ville jeg nok tatt hcg med to dagers mellomrom for å sjekke og det stiger eller ikke![]()
Godt du har kontaktet lege, så slipper du uroe deg i evighet. Skjønner at du ikke forventet at det ble svakere, det kan være helt tilfeldig, men det kan også bety det ikke går veien. Siden du fått på progesteronstøtte er det jo greit å sjekke hcgNei, tror det er vanlig at ting ikke blir støtt ut da, ble ikke det sist hvertfall. Har kontaktet lege og venter på svar, har ikke anledning til å reise dit etter i morgen denne uka.

Wee, så gøy! Da skal jeg vente er par dager, så tar jeg min

Denne gangen tok jeg 1 test 6 dager før forventet mens fordi jeg hadde så mye symptomer. Svak strek men den var der, slo meg til ro med at jeg var gravid.. men de siste dagene har jeg nesten ikke hatt symptomer så tok en ny test i desperasjon i går kveld