Her kan vi poste bilder av testene våre 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dine er mye sterkere enn mine, så kjenner jeg blir litt bekymret altså. Men får bare håpe de øker i morgenDere er fra morgen (urin to), men har sterkest på ettermiddagen :
8 DPO
Vis vedlegget 455185
9 DPO
Vis vedlegget 455186
10 DPO
Vis vedlegget 455187
Fin positiv digital her
11 DPO
Vis vedlegget 455188
12 DPO
Vis vedlegget 455189
13 DPO
Vis vedlegget 455190
(venter på urin 2 for i dag 14 DPO)
Når fikk du første positive? Hvis du ser på mine så er heller ikke økningen så stor fra dag til dag, men tydelig annen hver dag. Syntes denne ser helt normal ut så tidlig! (Litt avhengig av når du fikk første strek)Fikk denne nå, 12 dpo. Den er sterkere enn i dag tidlig, så da er det fortsatt håpVis vedlegget 455214
Jeg har brukt ovitrelle, så testene ble aldri helt negative egentlig. Men så økning fra 8-9 dpo, så jeg tror det er i orden egentlig altså. Bare blir litt engstelig når jeg ser andre som har veldig sterke testerNår fikk du første positive? Hvis du ser på mine så er heller ikke økningen så stor fra dag til dag, men tydelig annen hver dag. Syntes denne ser helt normal ut så tidlig! (Litt avhengig av når du fikk første strek)
Hcg er jo veldig individuelt. Skal du ta blodprøve?
Men forrige svangerskap hadde jeg nesten ikke sterkere enn denne på 14 dpo, så burde egentlig slå meg til ro
jeg skal ta blodprøve på mandagJa, utrolig hvor mye man engster seg allerede for de minste ting. Hadde en mini spotting i går med lyserosa når jeg tørket meg. Har heldigvis ikke vært noe i dag (IKM i dag), så kjenner til det å bekymre seg! Vi får prøve så godt vi kan å være positive til det motsatte er bevist tenker jegJeg har brukt ovitrelle, så testene ble aldri helt negative egentlig. Men så økning fra 8-9 dpo, så jeg tror det er i orden egentlig altså. Bare blir litt engstelig når jeg ser andre som har veldig sterke testerMen forrige svangerskap hadde jeg nesten ikke sterkere enn denne på 14 dpo, så burde egentlig slå meg til ro
jeg skal ta blodprøve på mandag

Ja alltids noe å bekymre seg over, godt at det ikke var noe i dag daJa, utrolig hvor mye man engster seg allerede for de minste ting. Hadde en mini spotting i går med lyserosa når jeg tørket meg. Har heldigvis ikke vært noe i dag (IKM i dag), så kjenner til det å bekymre seg! Vi får prøve så godt vi kan å være positive til det motsatte er bevist tenker jeg
Hold oss oppd på blodprøve da!

Så fine tester16 DPO, eller bør vel begynne å si 4+2etter to kjemiske på rad er det litt vanskelig å slippe skeptikeren i meg som prøver å holde tilbake, men begynner å tro på at dette kommer til å gå fint, iallfall ikke en ny kjemisk!
Vis vedlegget 455287

Men 4+2 (uke 5) virket litt mye på 16 dpo? Sikker på du ikke mener 3+2? Jeg er uke 4 (3+3) og jeg er 14 dpo. Men kan være meg som misforstår her, er ikke så lett dette uke greiene
Jeg er ganske sikker på det iallfall!Så fine testerMen 4+2 (uke 5) virket litt mye på 16 dpo? Sikker på du ikke mener 3+2? Jeg er uke 4 (3+3) og jeg er 14 dpo. Men kan være meg som misforstår her, er ikke så lett dette uke greiene
![]()
Pleier å ha en lutealfase på 14 dager. Hvis jeg skal følge menstermin er jeg 5+5, men det stemmer iallfall ikke. Siden jeg vet at eggløsning var 6.2, forholder jeg meg til det, og da sier terminkalkulator 4+2 Man teller dager etter eggløsningen (eller fra første mensdag for de som ikke vet det). Eggløsning er på 2+0, så teller man utoverSå fine testerMen 4+2 (uke 5) virket litt mye på 16 dpo? Sikker på du ikke mener 3+2? Jeg er uke 4 (3+3) og jeg er 14 dpo. Men kan være meg som misforstår her, er ikke så lett dette uke greiene
![]()