Testene våre

Synes det så sterkt ut men forstår bekymringen. Av og til er testen ca like sterk dagen etter, og mye som spiller inn. Hvis du får det til er det bedre å teste annenhver dag og det er da man ser at det er mørkere.
Tok test hver dag 10-12 dpo og klarte nesten å spirale fordi syntes 12 dpo var ikke så mye sterkere enn 11 dpo og var så sikker på at det var kjemisk. Det ble så mye bedre når man testet annenhver dag istedenfor og så mye lettere å se progresjon! Dobler seg hver 48-72 timer tross alt.
Tusen takk, du har helt rett.
Jeg var så lei meg at jeg gikk ut igjen i søpla for å hente en ubrukt test :smiley-ashamed004, og den var tydelig sterkere nå i kveld enn den i går (og den for noen timer siden). Heldigvis.
Er tydeligvis mye som spiller inn på styrke på testen og NÅ må jeg bare slutte å teste. Må bare vente og håpe på det beste.
 
Tusen takk, du har helt rett.
Jeg var så lei meg at jeg gikk ut igjen i søpla for å hente en ubrukt test :smiley-ashamed004, og den var tydelig sterkere nå i kveld enn den i går (og den for noen timer siden). Heldigvis.
Er tydeligvis mye som spiller inn på styrke på testen og NÅ må jeg bare slutte å teste. Må bare vente og håpe på det beste.
Forståelig, og bra du ble beroliget i kveld. Men ja, lurest å slutte å teste! - men klør det veldig i fingrene å teste er det beste annenhver dag, da er det så tydelig økning at man slipper å stille spm ved styrke på streken.
 
Jeg er bare 9dpo, men jeg er så glad for å være gravid og vil så gjerne nyte ethvert minutt av det som jeg kan ❤️ dette er 12.gangen vi er gravide, denne gangen med donoregg. Håper derfor veldig på at dette er gangen det vil lykkes for oss ❤️

Veldig nervepirrende dag i dag og jeg er egentlig totalt desperat etter å få sterkere og sterkere test, men jeg skal prøve å ta det litt kuli. Ingen flere i dag nå :knegg:

3+2 eller 9 dpo
20240503_115624.jpg
 
Jeg er bare 9dpo, men jeg er så glad for å være gravid og vil så gjerne nyte ethvert minutt av det som jeg kan ❤️ dette er 12.gangen vi er gravide, denne gangen med donoregg. Håper derfor veldig på at dette er gangen det vil lykkes for oss ❤️

Veldig nervepirrende dag i dag og jeg er egentlig totalt desperat etter å få sterkere og sterkere test, men jeg skal prøve å ta det litt kuli. Ingen flere i dag nå :knegg:

3+2 eller 9 dpo
Vis vedlegget 434114
Gratulerer :hello2 :Heartred
 
Jeg er bare 9dpo, men jeg er så glad for å være gravid og vil så gjerne nyte ethvert minutt av det som jeg kan ❤️ dette er 12.gangen vi er gravide, denne gangen med donoregg. Håper derfor veldig på at dette er gangen det vil lykkes for oss ❤️

Veldig nervepirrende dag i dag og jeg er egentlig totalt desperat etter å få sterkere og sterkere test, men jeg skal prøve å ta det litt kuli. Ingen flere i dag nå :knegg:

3+2 eller 9 dpo
Vis vedlegget 434114
Gratulerer så mye :hug007
Krysser fingrene for terminspire :binkybaby
 
Egentlig idiotisk av meg å teste hver dag, men jeg klarer bare ikke la være :rolleyes:
Syns ikke dagens test er sterkere enn gårdagens, men den er definitivt sterkere enn for 2 dager siden.

Dagens:
IMG_0883.jpeg
Gårdagens:
IMG_0878.jpeg
Progresjon:
IMG_0884.jpeg
Alt man skal bekymre seg for :nailbiting:
 
Egentlig idiotisk av meg å teste hver dag, men jeg klarer bare ikke la være :rolleyes:
Syns ikke dagens test er sterkere enn gårdagens, men den er definitivt sterkere enn for 2 dager siden.

Dagens:
Vis vedlegget 434126
Gårdagens:
Vis vedlegget 434127
Progresjon:
Vis vedlegget 434129
Alt man skal bekymre seg for :nailbiting:
Forstår deg så godt:Heartred Men økningen ser jo fin ut hvis man ser på annenhver dag!
Tester en til to ganger hver dag selv. Men det er jo ikke nødvendigvis sånn at man ser økning hver dag, så man bør nok helst teste annenhver. Men hvem klarer det :smiley-ashamed004
 
Forstår deg så godt:Heartred Men økningen ser jo fin ut hvis man ser på annenhver dag!
Tester en til to ganger hver dag selv. Men det er jo ikke nødvendigvis sånn at man ser økning hver dag, så man bør nok helst teste annenhver. Men hvem klarer det :smiley-ashamed004
Var faktisk litt lettere å se det her:
IMG_0885.jpeg
 
Back
Topp