Testene våre

Fikk denne nå, 10 dpo, den begynte i skimte en strek like etter tidsfristen. Er det sjansj fordet?
Ut ifra hvor tydelig jeg ser den tror jeg at det sjans, selvom man så streken etter tidsfristen. Synes min tørket 10 dpo ligner din også. Ta ny test de neste dagene, blir nok mer tydelig :D
 
Kjemisk graviditet står at finner sted innen de første 5 ukene. Så vil det bety at når man er 5+0 og fortsatt får strek/ positiv digitalt at man er over faren for kjemisk ?
Kjemisk betyr tidlig spontanabort, før man kan se det på ultralyd. Faren for spontanabort er dessverre ikke over bare fordi man kan se det på ultralyd, men hvis man kan se et bankende hjerte når man er kommet til uke 6 så er plutselig risikoen for spontanabort lav. Her jeg bor får man ikke tatt privat TUL før tidligst uke 8.
 
I dag ble ikke streken sterkere enn i går. Den er kanskje til og med litt svakere i styrke. Har holdt meg akkurat i like lang tid og ikke drukket mer i dag enn i går. Bør vel ikke bekymre meg helt enda, men bekymrer meg likevel, men det er kanskje begrenset hvor nøyaktig det er når HCG er over 150. Her er test fra i forigårs (øverst) i går og i dag.
20240430_151046.jpg20240501_153201.jpg20240502_152624.jpg
 
Her er noen av mine tester. Hatt fin progresjon i styrke men siden jeg er i utlandet er det begrenset hvilke tester som er tilgjengelig hehe.
Sluttet å teste dagen etter IKM fordi jeg følte streken var tydelig nok pluss "yes" på en lite sensitiv digital test.
Tror hvis jeg hadde fortsatt å testet så hadde jeg risikert å overtenke hvis en strek plutselig så svakere ut til tross for at jeg føler meg gravid (har en del symptomer).
Vis vedlegget 433853Vis vedlegget 433854Vis vedlegget 433855
Den der med yes var veldig tøff da!
 
Tok en ny rett etter uten at jeg holdt meg noe i det hele tatt, og tror det bare var litt dårlig fargestoff i den jeg tok først fordi den etter var sterkere igjen.. Så nå jeg slengt alle makesure testene i bosset (til og med gått ut med søpla) fordi det skaper bare masse unødig bekymring hos meg. Jeg er jo et lite nervevrak :nailbiting:
Hvor mange dpo er du? Skjønner godt at testene kan skape bekymring :(
Etter IKM tok jeg kun en siste test for å bruke de opp.. tester jeg mer og ser svakere strek blir jeg bare tullete. Venter spent på tul og blir litt smågal av å lure på om alt er i orden lol.
Det å gå rundt med nerver er lite gøy, spesielt når vi holder det hemmelig for mange rundt oss. Håper det blir lettere etter tul og eventuelt 2. Trimester :laughing002
 
Hvor mange dpo er du? Skjønner godt at testene kan skape bekymring :(
Etter IKM tok jeg kun en siste test for å bruke de opp.. tester jeg mer og ser svakere strek blir jeg bare tullete. Venter spent på tul og blir litt smågal av å lure på om alt er i orden lol.
Det å gå rundt med nerver er lite gøy, spesielt når vi holder det hemmelig for mange rundt oss. Håper det blir lettere etter tul og eventuelt 2. Trimester :laughing002
Bare 13 dpo. Fikk 2-3 i går på digital. Har googlet meg halvt i hjel og ser at mange opplever det samme uten at det er noe galt, f.eks her:


Bra det ikke bare er meg som har nerver xsmile9
 
Denne frykten sitter dypere enn jeg trodde etter to kjemiske! Går fra å ha skikkelig troa på at this is it, til å være nervøs og kvalm av bekymring. Har lagt inn testene fra 9 dpo til i dag 12 dpo under eggløsningstester bare for å se Premom måle styrken på streken :smiley-ashamed005 De er sterkere enn de andre gangene, så jeg hååper at det har betydning. Jeg så forresten i IKM uke 17 og 18 at vi er flere som mistet i januar, og nå har termin i januar :love7

Screenshot2_Premom.jpg
 
Denne frykten sitter dypere enn jeg trodde etter to kjemiske! Går fra å ha skikkelig troa på at this is it, til å være nervøs og kvalm av bekymring. Har lagt inn testene fra 9 dpo til i dag 12 dpo under eggløsningstester bare for å se Premom måle styrken på streken :smiley-ashamed005 De er sterkere enn de andre gangene, så jeg hååper at det har betydning. Jeg så forresten i IKM uke 17 og 18 at vi er flere som mistet i januar, og nå har termin i januar :love7

Vis vedlegget 434053
Veldig fin økning dette her :Heartred
 
I dag ble ikke streken sterkere enn i går. Den er kanskje til og med litt svakere i styrke. Har holdt meg akkurat i like lang tid og ikke drukket mer i dag enn i går. Bør vel ikke bekymre meg helt enda, men bekymrer meg likevel, men det er kanskje begrenset hvor nøyaktig det er når HCG er over 150. Her er test fra i forigårs (øverst) i går og i dag.
Vis vedlegget 434046Vis vedlegget 434047Vis vedlegget 434048
Synes det så sterkt ut men forstår bekymringen. Av og til er testen ca like sterk dagen etter, og mye som spiller inn. Hvis du får det til er det bedre å teste annenhver dag og det er da man ser at det er mørkere.
Tok test hver dag 10-12 dpo og klarte nesten å spirale fordi syntes 12 dpo var ikke så mye sterkere enn 11 dpo og var så sikker på at det var kjemisk. Det ble så mye bedre når man testet annenhver dag istedenfor og så mye lettere å se progresjon! Dobler seg hver 48-72 timer tross alt.
 
Back
Topp