Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har svidd av ca. 40 tester i løpet av to uker så jeg dømmer ingen, heheSluttet å teste igår.
4+5 testen igår
Vis vedlegget 433838
Fikk 3+ på digital 4+3
Vis vedlegget 433840
Testprogresjonen fra første positive test 10 dpo til 20 dpo:
Vis vedlegget 433841
Egentlig spinnvilt å ta så mange tester, men det er godt å utelukke kjemisk graviditet da jeg har opplevd det ved første graviditet som prøver.
Har svidd av ca. 40 tester i løpet av to uker så jeg dømmer ingen, hehe
Betryggende å se sterke og fine tester
Kjempeflott økning, her ser det ut som man kan utelukke kjemisk. Forstår at man er nervøs og tester mye, har opplevd både kjemisk og en MA og synes også det er vanskelig. Hjelper å minne seg selv at hver graviditet er unik (selv erfaring betyr det ikke nødvendigvis at det skjer igjen) - som regel er oddsen på vår side at det går heller bra enn motsatt. Håper veien til andre trimester går fortTester som en gal jeg, hadde kjemisk i høst så ønsker bare å forsikre meg om at det ikke er tilfelle nå. Har hatt to missed abortions også i uke 8+3 og 10+3 så slapper ikke helt av med det første :/
Fantastiskt, for en økning når det er 2-3 allerede 12 dpoEr bare 11 dpo, men 2-3 allerede på gravid.
Det stikker mye i det ene brystet, og jeg har hatt mye stikninger og ømhetsfølelse i livmor også som var verre i går enn i dag.
Ja Jeg har vært så bekymret at jeg har våknet og ikke fått sove igjen midt på natta nå i 3 netter. Hadde en kjemisk i januar, men nå føler jeg på en måte at jeg er pitelitt mer rolig siden hcg har steget så fint.Fantastiskt, for en økning når det er 2-3 allerede 12 dpo
GratulererSniker meg forsiktig inn her med denne testen, 10 dpo (3+1):
Vis vedlegget 433987
Hadde kjemisk i begynnelsen av april så er litt skummelt å «si høyt» at jeg er gravid, men er så koselig å begynne å bli kjent med alle dere som man forhåpentligvis får henge med helt til man har en liten hjerteknuser i armene om ca. 8 mnd.