Minisjansen
Glad i forumet
Hvor mange dpo er du i dag?Dette er streken på min makesure i dag. Syntes ikke den var særlig mye sterkere, og følte selv på en uro. Tok så en digital på urin 2 og den viste 2-3 kontra 1-2 på torsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du i dag?Dette er streken på min makesure i dag. Syntes ikke den var særlig mye sterkere, og følte selv på en uro. Tok så en digital på urin 2 og den viste 2-3 kontra 1-2 på torsdag.
Jeg vet ikke, men hvis jeg tar utgangspunkt i at jeg var 9 dpo bår jeg testet positivt på tirsdag(tidligste jeg har fått positiv før) er jeg 13 dpo i dag.Hvor mange dpo er du i dag?
11 dpo og testen min er ikke sterkere. Dobling skal vel skje hver 48 time da, men jeg har mistet alle graviditetssymptomer. Så er litt spent på om det bare er en streifer… igjen.
Den bør bli relativt sterkere de neste 1-3 dager for at jeg skal tro på noe.
Så mistet litt troa i dag da testen er såpass svak enda.
Du har veldig fine testerJeg vet ikke, men hvis jeg tar utgangspunkt i at jeg var 9 dpo bår jeg testet positivt på tirsdag(tidligste jeg har fått positiv før) er jeg 13 dpo i dag.
Det her ser jo veldig bra ut! Slik er det ikke hos meg. Dette vil jeg kalle merkbar stigning10 og 12 dpo, nå skal jeg klare vente til onsdag og 4+0![]()
Åå, takkDet her ser jo veldig bra ut! Slik er det ikke hos meg. Dette vil jeg kalle merkbar stigning.
Disse testene er jo bare heelt nydelige!