Testene våre!

Hvor mange dpo er du i dag?
Jeg vet ikke, men hvis jeg tar utgangspunkt i at jeg var 9 dpo bår jeg testet positivt på tirsdag(tidligste jeg har fått positiv før) er jeg 13 dpo i dag.
 
11 dpo og testen min er ikke sterkere. Dobling skal vel skje hver 48 time da, men jeg har mistet alle graviditetssymptomer. Så er litt spent på om det bare er en streifer… igjen.
Den bør bli relativt sterkere de neste 1-3 dager for at jeg skal tro på noe.
Så mistet litt troa i dag da testen er såpass svak enda.

Neeei, du skal da være med videre her du, snupp❤️ Testene har forskjellige mengder med fargestoff, så man kan ikke helt stole på det❤️ Og konsentrasjonen på urinen er likeså:happy119 Det tar 48timer for hcg'n å doble seg, ja!
 
Denne i dag, kveld 12 dpo. Det skal sies at jeg må på do ofte og at urinen er lys, men likevel er det litt bekymringsverdig at den ikke stiger i styrke.
Var en god start, men nå ser jeg at det blir mer og mer usikkert. Jeg har sett andre ha det likens hvor det plutselig tar seg opp etter IKM. Så får håpe at dette gjelder meg også. Så langt ser det nå ut som en ny kjemisk dessverre, selv om ikke alt håp er ute riktig enda. Fikk den innen tidsfristen , men fortsatt i svakeste laget….
410241DD-8EEF-43F6-BEAC-BC4373B6C665.jpeg
 
Nederste tatt i morrest. Kom raskere frem, muligens bittelitt sterkere, usikkert. Ikke svakere. Øverst tørket fra i går. Må bare se det an uten høye forhåpninger .IKM i morgen.
Alltid fått rask hcg stigninger og relativt sterke tester ved tidlig positiv test der det ble bebis av det. Dette ligner veldig på abort ( hos meg, gjelder ikke for andre).
995DEF1F-0AAC-49A3-864A-ACD3B31ACB42.jpeg
 
Jeg har ikke helt forstått om jeg har termin i november eller desember, IVF-forsøk. Jeg er 18 DPO og 4+4 i følge Ovia-appen med termin 30. november, men i følge norske sider har jeg termin 3. desember. Her er våre tester fra 13 DPO ☺️ Lang og kronglete vei, blighed ovum i oktober som ble oppdaget på TUL i uke 7. krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast. 751736E9-FB82-4757-91D2-B0338142EE65.jpeg
 
Var tom for tester på lørdag og trodde jeg skulle klare å la være.....Men ops måtte bare kjøpe en ny pakke i dag :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20230327_150521.jpg
    20230327_150521.jpg
    1,4 MB · Visninger: 28
Back
Topp