Bare poster denne veldig forsiktig her jeg! Kan jo hende at det er noen julekuler som viser tegn til ankomst snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viss du er 1 dag foran Mammatil, korleis kan du ha termin 1.des og hu 4.des då? håper eg får joine dokk med termin 5.des! Muligens 6.des, alt ettersom10 dpo i dag
Med termin 1 desember men igangsettelse i november så henger jeg litt begge steder. Er jo de som havner her de fleste jeg har vært i ikm gruppe sammen med. Så blir sikkert mest her Vis vedlegget 401405
Skjønner ikke jeg heller det blir selvfølgelig 2/3! Det står litt forskjellig rundt forbi jeg som har blings. Men blir satt igang i midten av november da så blir ikke desember barnViss du er 1 dag foran Mammatil, korleis kan du ha termin 1.des og hu 4.des då? håper eg får joine dokk med termin 5.des! Muligens 6.des, alt ettersom
Skjønner ikke jeg heller det blir selvfølgelig 2/3! Det står litt forskjellig rundt forbi jeg som har blings. Men blir satt igang i midten av november da så blir ikke desember barn
Sniker fra november!Rfsu tidligtest er alt jeg får tak i fram til torsdag ettermiddag. Denne er tatt på noe utvannet urin (klarte å vente 3 timer, men drikker mye om dagen!). Blir en ny sånn i morgen tidlig også. Føler jeg må fortsette å teste til jeg får positiv digital, og så 3+!
Ja, regner med digital ville slått ut. Ser formuleringen min ble litt dum, jeg får bare ikke tak i digital før torsdag ettermiddagSniker fra november!
Mine første var svakere enn denne (samme test) og da slo digital med ukeindikator ut samtidig, ser flere opplever at disse er ganske mye svakere enn andre 10mlU, så fult mulig digital slår ut nå allerede