Testene våre!

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Bare poster denne veldig forsiktig her jeg! Kan jo hende at det er noen julekuler som viser tegn til ankomst snart!:angelic:
 
Kveldstester 10 dpo❤️
20230320_185846.jpg
 
10 dpo i dag❤️
Med termin 1 desember men igangsettelse i november så henger jeg litt begge steder. Er jo de som havner her de fleste jeg har vært i ikm gruppe sammen med. Så❤️ blir sikkert mest her ❤️Vis vedlegget 401405
Viss du er 1 dag foran Mammatil, korleis kan du ha termin 1.des og hu 4.des då? :think005 håper eg får joine dokk med termin 5.des! Muligens 6.des, alt ettersom :hilarious:
 
Viss du er 1 dag foran Mammatil, korleis kan du ha termin 1.des og hu 4.des då? :think005 håper eg får joine dokk med termin 5.des! Muligens 6.des, alt ettersom :hilarious:
Skjønner ikke jeg heller :) det blir selvfølgelig 2/3! Det står litt forskjellig rundt forbi ;) jeg som har blings. Men blir satt igang i midten av november da ❤️ så blir ikke desember barn:(
 
Skjønner ikke jeg heller :) det blir selvfølgelig 2/3! Det står litt forskjellig rundt forbi ;) jeg som har blings. Men blir satt igang i midten av november da ❤️ så blir ikke desember barn:(

Har termin 4.desember og skal ha PKS 3 uker før termin, så hører til i november også, men termin er i desember. Så jeg føler jeg hører mest til her :p
 
Burde ikke testen vært litt sterkere i dag 15 dpo på morgenurin? Bilde nr 1. Synes ikke den er sterkere enn i går. Tok en ny nå på urin nr 2. Og den var veldig svak. Bilde nr 2
 

Vedlegg

  • IMG_20230321_083413.jpg
    IMG_20230321_083413.jpg
    3,2 MB · Visninger: 55
  • IMG_20230321_105454.jpg
    IMG_20230321_105454.jpg
    3,3 MB · Visninger: 56
Rfsu tidligtest er alt jeg får tak i fram til torsdag ettermiddag. Denne er tatt på noe utvannet urin (klarte å vente 3 timer, men drikker mye om dagen!). Blir en ny sånn i morgen tidlig også. Føler jeg må fortsette å teste til jeg får positiv digital, og så 3+!
 

Vedlegg

  • IMG_20230321_193914.jpg
    IMG_20230321_193914.jpg
    2 MB · Visninger: 41
Rfsu tidligtest er alt jeg får tak i fram til torsdag ettermiddag. Denne er tatt på noe utvannet urin (klarte å vente 3 timer, men drikker mye om dagen!). Blir en ny sånn i morgen tidlig også. Føler jeg må fortsette å teste til jeg får positiv digital, og så 3+!
Sniker fra november!
Mine første var svakere enn denne (samme test) og da slo digital med ukeindikator ut samtidig, ser flere opplever at disse er ganske mye svakere enn andre 10mlU, så fult mulig digital slår ut nå allerede:joyful:
 
Sniker fra november!
Mine første var svakere enn denne (samme test) og da slo digital med ukeindikator ut samtidig, ser flere opplever at disse er ganske mye svakere enn andre 10mlU, så fult mulig digital slår ut nå allerede:joyful:
Ja, regner med digital ville slått ut. Ser formuleringen min ble litt dum, jeg får bare ikke tak i digital før torsdag ettermiddag :p
 
Back
Topp