Så denne nå!Sånn gikk detSkal kjøpe én test til og ta på fredag tror jeg
5+1 i dag, så vil prøve en gang til
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så denne nå!Sånn gikk detSkal kjøpe én test til og ta på fredag tror jeg
5+1 i dag, så vil prøve en gang til
![]()

Nå må det finnes noen oktoberspirer der ute… hvordan ser testene deres ut?![]()

Ser noe, men er kanskje litt tidlig - vent et par dager å se om streken blir tydeligereHei! Ny her Aner ikke hvordan og hvor jeg poster, så beklager om jeg tuller til en tråd
Kan noen hjelpe meg å tolke disse? Den øverste er tatt i dag, 7 dager før ikm. Morgenurin. Den ukder tok jeg bare fordi jeg fikk panikk, ca 3 timer etterpå
Vis vedlegget 398825Vis vedlegget 398826Vis vedlegget 398826
Vanskelig å se om det er farge eller grå strekWow! 2-3 før IKM?IKM førstkommende lørdag 18.02![]()

Oi!!! 2-3 uker fire dager før ikm??IKM førstkommende lørdag 18.02![]()

Wow! 2-3 før IKM?![]()
Ja. Er litt satt ut av det egentligOi!!! 2-3 uker fire dager før ikm??tror jeg aldri jeg har sett!!!
![]()
følte vi brukte opp flerlingkortet vårt i september med BO med trillinganlegg, men tanken om flere inni her slo meg med en gang når jeg så 2-3. Eggløsningen må evt ha skjedd dagen etter mensen da, noe som også er litt rart.Har du lang lutealfase?Ja. Er litt satt ut av det egentligfølte vi brukte opp flerlingkortet vårt i september med BO med trillinganlegg, men tanken om flere inni her slo meg med en gang når jeg så 2-3. Eggløsningen må evt ha skjedd dagen etter mensen da, noe som også er litt rart.
Nå vet ikke jeg når EL var, men har tidligere hatt EL ca en uke etter siste dag av mensen.Har du lang lutealfase?
Ja, den viste 2-3 så kjøpte en til testTok du digital i dag?![]()
tar den på fredag eller lørdag tror jeg