Jeg synes absolutt det ser positivt ut, streken ser jo rosa ut?Hei jenterjeg har tatt test i dag + i går, er veldig usikker på om dette kan kalles en positiv test, den ble tatt i går med morgenurin og er da 12-14DPO..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes absolutt det ser positivt ut, streken ser jo rosa ut?Hei jenterjeg har tatt test i dag + i går, er veldig usikker på om dette kan kalles en positiv test, den ble tatt i går med morgenurin og er da 12-14DPO..
![]()
Hei jenterjeg har tatt test i dag + i går, er veldig usikker på om dette kan kalles en positiv test, den ble tatt i går med morgenurin og er da 12-14DPO..
![]()
Melder meg inn her med håp om at det kan gå Har mistet mange ganger og venter på PGD behandling i Sverige. Her er hvertfall min test 17dpo (4+3), er veldig overrasket over 3+ nåVis vedlegget 360105
kanskje du en lengere på vei enn du tror? Eller kanskje det er to? Hcg er jo veldig individuelt, men vil si det der er ett godt tegn. Får du noe ekstra oppfølging? Lykke til 
Ja, lurer på om jeg er en uke lengre på vei, men det er også litt rart for jeg hadde ikke positiv eggløsningstest før…Oj! Det betyr jo hcg over 2000! 16dpo hadde jeg 179 og det ser ut som ting går bra for megkanskje du en lengere på vei enn du tror? Eller kanskje det er to? Hcg er jo veldig individuelt, men vil si det der er ett godt tegn. Får du noe ekstra oppfølging? Lykke til
![]()
Tror det er vanlig rundt uke 5Fikk 2-3 i dag på kveldsurintror jeg er 18 dpo i dag. Når er det "vanlig" og få 3+?
Finnes flere tråder her inne. Du kan søke «Clearblue digital» så dukker d opp masseTusen takk for tips!Tror det er vanlig rundt uke 5Finnes flere tråder her inne. Du kan søke «Clearblue digital» så dukker d opp masse
![]()
Var orntlig farge på den jaAltså den kan jo ikke bli sterkere nå4+5 idag
Prøver meg på 3 + om noen dager og når den forhåpentligvis kommer må jeg gi meg med testingen. Blitt en besettelse dette her![]()
Jeg og har blitt helt besatt av å teste, skal ta blodprøve i morgen da så håper resultatet gjør at jeg klarer å avslutte testingen
var i tillegg så heldig at jeg kastet opp som en annen tulling over HELE doen på jobb i dag så er veldig forvirret.. 
Disse er jo ikke svake en gang! GratulererKan det virkelig være…?? Veldig svake streker som kom noen sekunder etter den andre streken.. Håper alt vil gå bra![]()

Noen som har opplevd å ikke få opp noe annet enn kontrollstrek når man har flere svake positive tidligere? Er i tillegg over en uke sein, og jeg er aldri seinvar i tillegg så heldig at jeg kastet opp som en annen tulling over HELE doen på jobb i dag så er veldig forvirret..
![]()
lykke til!Kan det virkelig være…?? Veldig svake streker som kom noen sekunder etter den andre streken.. Håper alt vil gå bra![]()