Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererFortsatt tidlig her, men denne er 9dpo fra i dag morres![]()
Gratulerer så myeFortsatt tidlig her, men denne er 9dpo fra i dag morres![]()

Se på den da! Knallfin strekMake sure, 5+0
Måtte bare teste fordi det er ‘best å være sikker’, som han kleine ansatte på meny sa når han fant de til meg, haha
Aldri brukt Make Sure før, men utrolig digg å få sterk strek så kjapt! Går som regel tom for tester når jeg har kommet så langt!
Hahaha! Sa han det!? Jeg hadde dødd! Kjøpte en sånn pakke selv i dag, men jeg gikk i selvbetjent kasseMake sure, 5+0
Måtte bare teste fordi det er ‘best å være sikker’, som han kleine ansatte på meny sa når han fant de til meg, haha
Aldri brukt Make Sure før, men utrolig digg å få sterk strek så kjapt! Går som regel tom for tester når jeg har kommet så langt!
Og din strek er supersterk!Hahaha! Sa han det!? Jeg hadde dødd! Kjøpte en sånn pakke selv i dag, men jeg gikk i selvbetjent kasseOg din strek er supersterk!
Det er det sjukeste og gøyeste jeg har hørt i dagJaaa! Problemet var at jeg trodde det var automatvare, men fant ikke når jeg var innpå der. Han kom bort først og spurte om jeg letet etter noe. Eg syns det var litt kleint og bare ‘nei, takk’.
Men etter å ikke ha funnet de i butikken eller på selvbetjenten så måtte jeg jo spørre han likevel og da fant han frem både el-testene og graviditetstestene til Makesure(selvom jeg bare spurte etter g-tester). Han bare kjempehøyt: ‘her er eggløsningstester og her er graviditetstester!’. Eg bare ‘jau, det var bare g-testen eg trengte’ og da sa han ‘det er best å være sikker!’. Dør ennå.
Enkelte, ass! Særlig når man prøver å være litt diskret også! Haha, huff!Jeg bruker vanligvis Make Sure, men har vært utsolgt de siste gangene jeg har bestilt. Derfor jeg endte opp med rfsu...Make sure, 5+0
Her er min test 10dpoVis vedlegget 358125
Jeg får litt noia over at dette er tester 10dpo?! Noe må jo være galtsyns det ser ut som mye hsg til å være så tidlig.. Er ivf med et embryo dag to overføring så sikker på lengde, noen erfaringer??
Har du tatt samme strimmel tidligere med sterkere strek?Hjelp. Hadde el for litt under 3 uker siden.
Fikk positiv cb (1-2 uker) i forgårs, og positiv cb (2-3 uker) i går. Tok nå kl. 18.30 en strimmel fra babyplan. Den ser slik ut. Er streken veldig svak..? Redd det skal gå gale igjen.. hadde en sa for ca. 3 mnd siden.
Er vel ca. 7 dager siden ikm
Har du tatt samme strimmel tidligere med sterkere strek?![]()
Har du flere da? Så kan du sammenligne med i morgen feks? Så ser du om det stiger eller synkerNei, dette er første. Sp har jo ikke tatt på morgenurin. Tok fra NORMAL for ca. 5 dager siden. Den var helt blank.. men har hørt mange sier at de er veldig dårlige.. fikk jo 2-3 uker i går.. veldig rart?
Nå ble jeg glad din ser veldig lik som minHer er min test 10dpoTror ikke det er så uvanlig
![]()
JaNå ble jeg glad din ser veldig lik som min![]()
Har du flere da? Så kan du sammenligne med i morgen feks? Så ser du om det stiger eller synker![]()
Krysser alt jeg har for degJa, må nok dettusen takk for svar snille du!