Testene våre

:rolleyes::oops::oops:
Ikke nødvendigvis dårlig tegn, men ville ventet et par dager til med en ny test. Ovitrelle sitter jo gjerne i, hos meg med første mann sa de 10 dager. Jeg testet positivt den dag etter 7 dager, så negativt ved 9 og positiv først etter 14 igjen :happy: krysser fingrene og håper på baby!

10 dager var i går 8 dpo, sterkere strek idag så 9 dpo☺️ jeg har testet ut ovitrelle før med tidlig graviditetstest og strekene ble borte 8dpo. Nå med 25 i sensitivitet.. Vanskelig å tro det fortsatt er ovitrelle når den er sterkere idag 9 dpo:angelic: vi får håpe!

:rolleyes::oops::oops:

10 dager var i går 8 dpo, sterkere strek idag så 9 dpo☺️ jeg har testet ut ovitrelle før med tidlig graviditetstest og strekene ble borte 8dpo. Nå med 25 i sensitivitet.. Vanskelig å tro det fortsatt er ovitrelle når den er sterkere idag 9 dpo:angelic: vi får håpe!
Da går det nok rette veien for dere :Heartblue

Strekene blir heldigvis vare sterkere og sterkere, veeeldig sakte - men sikkert...
20210602_121802(1).jpg

Tok en til ista, den er fortsatt tydelig☺️ får ikke lastet opp bilde, får varsel om at filen er for stor. Vanlig iphone bilde?:shifty:
Får heller ikke lastet opp vanlige bilder fra telefonen. Du kan enten redigere bildet etterpå til å bli lavere kvalitet, eller du kan velge lavere kvalitet på kamera før du tar bilde (regner jeg med, har ikke iPhone selv).

Får heller ikke lastet opp vanlige bilder fra telefonen. Du kan enten redigere bildet etterpå til å bli lavere kvalitet, eller du kan velge lavere kvalitet på kamera før du tar bilde (regner jeg med, har ikke iPhone selv).
Fikk det til litt lengre opp ☺️

Dagens test ❤️ Er nesten en uke siden jeg testet første gangen og økt i styrke nå på både strimmel og clearblue digital. Utifra mens termin er jeg 5 +1 idag , men ifølge muligens eggløsning dato er jeg bare 4 + 4. men da må jeg ha testet positiv på den digitale 3 + 5 og det kan vel ikke gå an?

Vedlegg

• BC3AC71D-C98F-4F30-80A2-C2E2EF3D0964.jpeg
    BC3AC71D-C98F-4F30-80A2-C2E2EF3D0964.jpeg
    275,3 KB · Visninger: 37
  • B3752051-D719-4326-8343-7358E8A4A691.jpeg
    B3752051-D719-4326-8343-7358E8A4A691.jpeg
    232,3 KB · Visninger: 36
Se der ja, jeg var visst ikke helt oppmerksom :bag::rolleyes:

Hei☺️
Skulle hatt mensen for 1 uke siden, men den kom ikke. Så jeg tok strips prøver og fikk positivt, tok også clear-blue test for 2 dager siden, den stod 2-3 uker.

Vedlegg

• 73348FC4-15B9-4226-913F-929DAE53EE8D.jpeg
    73348FC4-15B9-4226-913F-929DAE53EE8D.jpeg
    229,5 KB · Visninger: 30
Blæææh! Har hatt så dårlig følelse på at det går galt i hele går. Fordi noen av symptomene har forsvunnet. Feks lite utflod og mindre stikninger og murringer i magen. Heldigvis var tempen i morges fremdeles høy, men jeg fikk en skikkelig vond klump i magen når jeg tok min siste preggotest. Syns streken brukte litt lang tid på å komme og at den ikke var så sterk som i går, men ser heldigvis likt ut når jeg setter dem sammen. Har det uansett litt dritt nå :( Håper symptomene kommer snart ❤️

Øverste test i går, nederst nå! IMG_20210603_060209.jpg

Er i følge siste menstruasjon 4+1 i dag. Testene er fra siste 3 dager. Synes at strekene er så svake? Vet jo egentlig at det er individuelt hvor raskt man produserer hcg, blir bare litt bekymret likevel.
Er første gang jeg er gravid så alt er nytt! Kommer sikkert til å være bekymret for mini resten av livet :)

Vedlegg

• 20210603_063551.jpg
    20210603_063551.jpg
    737,1 KB · Visninger: 32
Blæææh! Har hatt så dårlig følelse på at det går galt i hele går. Fordi noen av symptomene har forsvunnet. Feks lite utflod og mindre stikninger og murringer i magen. Heldigvis var tempen i morges fremdeles høy, men jeg fikk en skikkelig vond klump i magen når jeg tok min siste preggotest. Syns streken brukte litt lang tid på å komme og at den ikke var så sterk som i går, men ser heldigvis likt ut når jeg setter dem sammen. Har det uansett litt dritt nå :( Håper symptomene kommer snart ❤️

Øverste test i går, nederst nå! Vis vedlegget 358058

Hvor langt er du kommet nå? Jeg synes testene dine er kjempefine! ❤️ Husk at hcg ikke stiger fortere enn hver 48.time ca ❤️ Dette går nok helt bra!

Hvor langt er du kommet nå? Jeg synes testene dine er kjempefine! ❤️ Husk at hcg ikke stiger fortere enn hver 48.time ca ❤️ Dette går nok helt bra!
Takk, kjære deg! Går så opp og ned, det her ❤️ Er ikke mer enn 4+2, så testene er jo egentlig streke nok ❤️ Skulle ønske jeg hadde resept på chillpill :hilarious:

Takk, kjære deg! Går så opp og ned, det her ❤️ Er ikke mer enn 4+2, så testene er jo egentlig streke nok ❤️ Skulle ønske jeg hadde resept på chillpill :hilarious:

Samme her! Det er så lett å være optimistisk på andres vegne, også med en gang man opplever det selv så er stressnivået skyhøyt :banghead:

Back
Topp