ÅååååDu da!
Med 905 i hcg i går, burde jeg i morgen ha 1810. Så torsdag eller fredag burde jeg ha nok til å få 3+ på cb digital. Vurderer å ta en slik før helgen og så gi meg med testing etter det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅååååDu da!
Hva er nedre grense for å få 3+? Høres ut som en god plan. Ikke så mye vits å teste etter å ha fått 3+Med 905 i hcg i går, burde jeg i morgen ha 1810. Så torsdag eller fredag burde jeg ha nok til å få 3+ på cb digital. Vurderer å ta en slik før helgen og så gi meg med testing etter det!
Hva er nedre grense for å få 3+? Høres ut som en god plan. Ikke så mye vits å teste etter å ha fått 3+![]()
Drøye til fredag da, kanskje? Du går vel rett i kjelleren hvis du får 2-3?2000, tror jeg![]()
Drøye til fredag da, kanskje? Du går vel rett i kjelleren hvis du får 2-3?![]()

GratulererTok første test idag og det var klaff på første forsøk.![]()

Hva skjer om man har for mye hCG? Min test var også veldig sterkt 19 dpo men tror den gjerne er det så mange dager etter eggløsning?19 dpo, samme dag som uteblitt mens. Har hatt veldig kraftige testresultater på alle testene jeg har tatt, og lurer nesten på om jeg har for mye hCGEr ikke bra det heller. Teststreken er alltid sterkere enn kontrollstreken hos meg...
Hva skjer om man har for mye hCG? Min test var også veldig sterkt 19 dpo men tror den gjerne er det så mange dager etter eggløsning?![]()
Huff da, det skal liksom alltid være noe man kan bekymre seg for, enten det ene eller det andre.. men har du målt da? Tror det er ganske mye som er innenfor normalområdetLeste en plass at man ikke skal ha for lite eller for mye. Det kunne tyde på at ikke alt er som det skal, eller at det er flere enn et embryo. En venninne av meg som også er gravid reagerte også på mine resultater. Jeg tror jeg har hengt meg litt opp i at flere her har litt svakere tester enn meg![]()
Lykke til!!
Oppdaget MA i mars selv og er 4+5 igjen nå![]()
Jeg er 4+2 i dag (trooor jeg), men vil få sjekket det på tidlig ultralyd om ikke så alt for lenge for å vite sikkert. Kjenner jeg går rundt med litt små-angst for at det samme skal skje igjen
Er idag 9 dpo, ble satt inn todagers embryo via ivf
Jeg så i går 8 dpo at streken etter ovitrelle var muligens noe sterkere men valgte å ikke tro at det kunne være noe.. Idag 9 dpo litt sterkere strek også tok jeg en digital og fikk gravid 1-2 uker. Syns dette var litt vell tidlig? For noia om en får det for sent men også nå når jeg har fått det tidlig Ikke nødvendigvis dårlig tegn, men ville ventet et par dager til med en ny test. Ovitrelle sitter jo gjerne i, hos meg med første mann sa de 10 dager. Jeg testet positivt den dag etter 7 dager, så negativt ved 9 og positiv først etter 14 igjenHei!Er idag 9 dpo, ble satt inn todagers embryo via ivf
Jeg så i går 8 dpo at streken etter ovitrelle var muligens noe sterkere men valgte å ikke tro at det kunne være noe.. Idag 9 dpo litt sterkere strek også tok jeg en digital og fikk gravid 1-2 uker. Syns dette var litt vell tidlig? For noia om en får det for sent men også nå når jeg har fått det tidlig
Er det et dårlig tegn? Har tidligere testa ut ovitrelle 8 dpo.. Forøvrig testet med vanlig sensitive tester på 25
![]()
krysser fingrene og håper på baby!